Duracell هفته گذشته با یک تغییر هالووینی در قالب کمپین کنونی «اعتماد قدرت می آورد» و از طریق آژانس تبلیغاتی Wieden & Kennedy نیویورک، اخیرا نقطه عطفی را به وجود آورده است.
به گزارش ام بی ای نیوز، یکی از آگهی های تبلیغاتی قبلی برند پیش از این نشان داد که عدم استفاده پدر از یک باتری قابل اعتماد در روبات اسباب بازی فرزندش چه اتفاقی را رقم می زند: در ادامه بچه خانه را خراب می کند، به پلیس زنگ می زند و کارد و چنگال را در توستر قرار می دهد، اما این بار، یک پسر بچه بی گناه به شکلی عجیب و شگفت انگیز می خواهد با پیانو گربه اسباب بازی خود بازی کند. فقط یک پیشنهاد آشکار و مشخص وجود دارد که در صورت ناکارآمد بودن باتری، او ممکن است ماهیت پنهانی خود را افشا کند و در قالب یک اتفاق واضح و روشن شخصیت اصلی خویش را به عنوان یک موجود خوب یا بد به همگان نشان دهد.
علاقه مندان به سینما قبل از فیلم های ترسناکی از قبیل «آن»، «روز مرگ شاد» و «Jigsaw» این آگهی های تبلیغاتی را خواهند دید. در ادامه این آگهی ها از طریق کانال های اجتماعی Duracell نیز تبلیغ خواهند شد.