جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

طراحی و خلق تبلیغ

6 سال پیش ( 1396/8/9 )
 

فرآیند گام به گام طراحی و خلق تبلیغ به اختصار به نقل از هورموند بدین شرح است:

1- با اجرای تحقیق بازاریابی، روی نیازها و شرایط بازار هدف مطالعه کنید.

2- برای طراحی و خلق تبلیغ، استراتژی تبلیغات خود را با توجه به وضعیت بازار طراحی و مکتوب کنید.

3- مزیت های خدمات یا محصولات خود را بررسی کرده، سپس باارزش ترین آنها را از دید مشتریان به عنوان مزیت رقابتی خود تعریف کنید.

4- با ابزار ایده پردازی ایده های منحصربه فرد و غیرمنتظره را برای تبلیغات خود بیابید و سپس بهترین آنها را انتخاب کنید. برای این اقدام بیش ازحد لازم زمان صرف نکنید. ایده های خلاقانه باید به سرعت پیاده سازی و اجرا شوند.

5- برای آگهی تبلیغاتی خود یک شعار یا تیتر اصلی تعریف کنید.

6- افزون بر تیتر و شعار اصلی، واژگان و عبارات موردنیاز برای توضیح امتیازها و مزیت های استفاده از محصول خود را برای مشتریان تهیه کنید.

7- رویکرد گرافیکی در نمایش ایده تبلیغاتی خود را شناسایی و طراحی کنید. برای این کار به کمک متخصصان گرافیک و طراحی تبلیغات نیاز دارید.

8- صدا یا موسیقی، یکی از عوامل تأثیرگذار بر پیام تبلیغ در میان مشتریان است. این عنصر را با یاری متخصصان تبلیغات به شیوه ای طراحی کنید که با هویت برند و سبک تبلیغات شما منطبق باشد.

9- از ایده تبلیغات خود کپی برداری کنید و آن را در طرح های مختلف در کنار هم قرار داده و با یکدیگر مقایسه کنید.

10- تمامی جزییات تبلیغ را اصلاح کرده، آن را برای تحلیل و ارزیابی مشتریان آماده کنید.

11- طرح و ایده نهایی تبلیغ خود را به دیگران، به ویژه به خریداران بالقوه نشان دهید. مشتریان بالقوه، هدف نهایی شما هستند. ازاین رو، ارزیابی آنان از تبلیغ برای شما کلیدی تر از ارزیابی متخصصان تبلیغات است.

12- پس از ارزیابی مخاطبان، طرح و ایده به دست آمده را با استراتژی تبلیغاتی خود مقایسه کنید. این کار به شما کمک می کند تا در صورت وجود تضاد میان این دو، آن را شناسایی و برطرف کنید.

13- طرح تبلیغاتی خود را در سطح کارکنان و سهامداران ارزیابی کنید. اجازه دهید اگر ذی نفعان شما ایده ای برای بهتر شدن طرح به ذهن شان خطور می کند، با شما در میان بگذارند.

14- طرح نهایی تبلیغ را از سوی افراد و گروه های مستقل و خارج از صنعت فعالیت خود، ارزیابی و ایده آنها را در این زمینه شناسایی کنید.

15- تمامی جزییات تبلیغ، نظیر تیتر اصلی، تیترهای فرعی، ایده گرافیکی یا صوتی را بهبود بخشید و نهایی سازید.

16- نمایش تصویری و شیوه ارائه تبلیغ در رسانه هدف خود را با استفاده از متخصصان آن رسانه ارزیابی کنید و ارتقا دهید.

17- پس از نهایی شدن تبلیغ، طرح گرافیکی آن را در یک مجله  (برای نخستین بار) به تصویر بگذارید و احساسات و دیدگاه مخاطبان را نسبت به تبلیغ با توجه به محیط و شرایط بازار شناسایی کنید.

18- در صورت کسب پاسخ مثبت در گام های پیش، ایده خود را در سطح یک مبارزه تبلیغاتی گسترده توسعه دهید. تلاش کنید تا از طرح خود، تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای تهیه کنید. برای این گام به برنامه ریزی و زمان بندی اجرای تبلیغ نیاز دارید.

19- رسانه هایی را انتخاب کنید که بتوانند نزدیک ترین ارتباط را با مخاطبان هدف شما ایجاد کنند. بدین ترتیب، مطمئن می شوید که تبلیغ نهایی شده، به روشنی برای مخاطبان قابل  درک خواهد بود.

20- در تحلیل نقاط قوت و ضعف تبلیغات ارائه شده با خود صادق باشید. از دیدن ضعف ها چشم پوشی نکنید. بدانید که هدف نهایی شما از اجرای تمامی 20 گام ذکرشده، خلق سودآوری است و با رودربایستی به آن دست نخواهید یافت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bMoY0HJI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه