جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به راستی چرا فقط اسپانسر یک برنامه هیجان انگیز باشید، وقتی می توانید جماعت زیادی را درگیر کنید؟

شناخته شده بودن Mentos در دنیا، نتوانسته بود بر کاهش فروش برند در کانادا تاثیر بگذارد. برای دومین سال متوالی برند با مجموعه «مسابقه هیجان انگیز کانادا» همکاری می کرد که با شخصیت شاداب و سرزنده اش هماهنگی داشت.

به گزارش  ام بی ای نیوز مخاطب هدف «مسابقه هیجان انگیز کانادا»، مردان و زنان ۱۸ تا ۳۴ ساله را تشکیل می داد که به نظر می رسید روش خوبی برای رسیدن به مخاطب هدف Mentos (مردان و زنان ۱۸ تا ۲۵ ساله) نیز باشد. به این ترتیب برند می توانست به این طیف مخاطب ویژگی های محصولات و همچنین محصولات جدیدش را معرفی کند.

برند در همکاری با آژانس Cossette کمپینی را طراحی کرد که مخاطب را هم در فروشگاه و هم به طور آن لاین درگیر می کرد. ایده کمپین درگیر کردن Mentos در شوی مسابقه از طریق خلق محتوا در جریان مسابقه و بعد از پخش آن بود.

هر برنامه مسابقه با یک پیش درآمد ۳۰ ثانیه ای با عنوان شادابی با مسابقه هیجان انگیز کانادا؛ از طرف Mentos آغاز می شد. این پیش درآمد خلاصه ای از مسابقه های قبل را به نمایش می گذاشت.

برند همچنین چالشی مخصوص به خود را تهیه کرد. شرکت کنندگان «مسابقه هیجان انگیز کانادا»، که در بوینوس آیرس آرژانتین بودند، باید معماهایی را که با تایپوگرافی Mentos در مورد سلبریتی های محلی طراحی شده بود، حل می کردند.

Mentos همچنین بازی آن لاینی طراحی کرد که به مصرف کنندگان امکان می داد احساس بودن در این مسابقه را تجربه کنند. برند مسابقه ای مبتنی کامپیوتری را طراحی کرد و در این مسابقه مصرف کنندگان را برای پیدا کردن محصولاتش به جست و جو در کره زمین می فرستاد.

برای این کار فناوری Google Street Views به راهی برای اکتشاف دنیا تبدیل شد. تیم برنامه نویسی Mentos با متصل کردن فیس بوک و API نقشه گوگل، نقشه گوگل را به «مسابقه سفر هیجان انگیز» تبدیل کرد؛ تجربه ای ۳۶۰ درجه با خیابان هایی که برای این مسابقه تغییر کرده بودند.

پنج مقصد بین المللی برای ماجراجویی «مسابقه هیجان انگیز» در نظر گرفته شده بود و حدود ۲۰بسته آدامس Mentos در این محل ها پنهان شده بود. بعد از پیدا شدن هر آدامس، شرکت کنندگان باید به سوالات فرهنگی یا جغرافیایی پاسخ می دادند تا بتوانند آن را از آن خود کنند.

هر شرکت کننده می توانست در روز تا سه آدامس جمع آوری کند تا بتواند یکی از سه سفر هیجان انگیز را برنده شود: سفری به هر نقطه ای از دنیا با ارزش ۲۵۰۰۰ دلار.

از آن جا که بیشتر ترافیک وب سایت از مسابقه هیجان انگیز کانادا می آمد، تیم کمپین تصمیم گرفت یک بار هم مسابقه Mentos را وقتی برگزار کند که فصل مسابقه تمام شده بود. برند روی بسته بندی هایش در آگهی های تلویزیونی به تبلیغ در مورد مسابقه اش پرداخت و تبلیغات قطع نشد.

همچنین آگهی ای ساخته شد که در آن یک نسخه سه بعدی باکیفیت، از محصولات برند در حال چرخیدن دور زمین به نمایش درآمد.

نتیجه این بود که 45درصد بینندگان مسابقه Mentos را به خاطر می آوردند، ۹3درصد آنها برند و چالش اش را تحسین می کردند، ۴7درصد آنها از حمایت Memtos از مسابقه هیجان انگیز کانادا آگاه بودند. بازی آن لاین ۴۱۲۱۶۸ بازدیدکننده را به وب سایت به دنبال داشت. از این میان ۱۴۱۷۹۴ نفر در مسابقه شرکت کرده بودند، ۱۷۹۲ نفر مسابقه را دست کم یک بار تمام کرده بودند. ۳1درصد افزایش فروش بعد از اتمام مسابقه، دستاورد Mentos از این کمپین هیجان انگیز بود.   

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/82rgzGtD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه