جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با اینکه تبلیغات یکی از بخش های مهم هر کسب و کاری است، ولی لازم است هزینه هایی که در این بخش صرف می شود کمی سر و سامان داده شود و هزینه های اضافی کاهش پیدا کند.

اگر تنها به فکر کاهش هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی خود باشید باید آگاه باشید که موفقیت چندانی نمی توانید به دست بیاورید و یکی از مهم ترین بخش های خود را از دست خواهید داد. پس لازم است به فکر بهینه کردن هزینه های تبلیغاتی خود باشید.

بهینه کردن هزینه های تبلیغاتی به شما کمک می کند علاوه بر اینکه بتوانید به تبلیغات بپردازید بلکه با هزینه کم موفق به انجام این کار شوید. کاهش بسیاری از این هزینه های اضافی به شما کمک می کند کمتر دچار بحران مالی شوید و بودجه عظیمی را صرفه جویی کنید. به همین دلیل در این مقاله به نقل از پارک بازاریابی ایران، به ارائه استراتژی های کاهش هزینه تبلیغاتی و بازاریابی پرداخته خواهد شد.

۱- استفاده از رسانه های رسمی

بر عکس آنچه بسیاری از افراد تصور می کنند که تبلیغات در بازاریابی همیشه نتیجه مطلوبی در پی دارد، می تواند یک نتیجه برعکس نیز داشته باشد. همانطور که یک تبلیغات سعی دارد به جنبه های مثبت و کارآمدی یک محصول بپردازد و نظر مثبت مخاطبان و مشتریان را جلب کند، ولی در عین حال می تواند از طرف مخاطبان و مشتریان مورد سوءظن قرار بگیرد.

معمولا افراد نسبت به کالایی که تبلیغ می شود می توانند دو حس متناقض پیدا کنند:

1- افزایش رغبت برای خرید محصول

2- عدم اعتماد به تبلیغات.

بنابراین ممکن است بخش زیادی از بودجه شما در تبلیغ یک کالا از بین برود ولی نتیجه مورد نظر به دست نیاید. برای جلوگیری از این رویداد بهتر است از رسانه های رسمی که مردم نسبت به آنها اعتماد دارند برای تبلیغات استفاده کنید. از جمله این رسانه های رسمی می توان به شبکه های تلویزیونی، رادیو، روزنامه ها و مجلات اشاره کرد. مردم با این رسانه های رسمی بهتر از رسانه های غیر رسمی مانند شبکه های اجتماعی یا برگه های تبلیغاتی که در محل فروش ها یا معابر عمومی توزیع می شود رابطه برقرار می کنند و اعتماد بیشتری به مطالب گفته شده در آنها دارند.

۲- انتشار اخبار درون سازمانی

یک راه معتبر و قابل اعتماد بازاریابی می تواند انتشار اخبار مربوط به محصولات و تولیدات جدیدتان توسط شبکه های خبری باشد. مردم با شرکتی که اطلاعات بیشتری از آن دارند بهتر رابطه برقرار می کنند و می توانند اعتماد کنند.

انتشار اخبار درون شرکت در شبکه های خبری معتبر می تواند یکی از مؤثرترین راه ها در بهینه کردن هزینه های تبلیغاتی باشد، زیرا مردم براساس شناختی که دارند و اعتمادی که به دست می آورند محصولات شما را تهیه می کنند.

بنابراین لازم است ابتدا توسط رسانه های عمومی به معرفی خود بپردازید تا بتوانید اعتماد مخاطبان را با تکیه بر اعتبار این رسانه ها به دست بیاورید. این روش به شما در بهینه کردن هزینه های تبلیغاتی بسیار کمک خواهد کرد و در کنار تبلیغ و معرفی خود می توانید در بسیاری از هزینه هایی که در شبکه ها و کانال های دیگر صرف می کنید، صرفه جویی کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PRs6518T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه