یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

حذف رقبای کپی کار در تبلیغات

6 سال پیش ( 1396/6/22 )
 

برای حذف رقبای کپی کار در تبلیغات سه گزینه پیش رو خواهید داشت.

1- فراموش کردن رقبا، با این امید که بسیاری از مشتریان بالقوه قابلیت های شما را می شناسند و می دانند که این ایده های کپی شده توسط رقبا از آن شما بوده است، ازاین رو نسبت به آنها واکنشی نشان نمی دهند و به خرید محصول شما روی می آورند.

در بیشتر موارد این گزینه بهترین گزینه است، زیرا تعداد محدودی از رقبا به کپی برداری از کلیه فعالیت ها یا ایده های خلاقانه شما دست می زنند. بیشتر شرکت ها اگرچه در جست وجوی اطلاعات رقیب خود هستند اما در برابر مشتریان و در فعالیت های تبلیغاتی خود را نسبت به رقبا بی تفاوت نشان می دهند.

2- نشان دادن واکنش های محدود نسبت به فعالیت های رقبا با ایجاد تغییرات جزئی در تبلیغات. برای مثال اگر یکی از رقبا محصولات خود را به حدی کاهش دهد که این تغییر، زنگ خطری برای بازار شما باشد، می توانید با تأکید بر ارزش و کیفیت محصولات خود به مشتریان، اهمیت این مسئله را در مقایسه باقیمت محصول یادآوری کنید.

برخی شرکت ها با رقبایی سروکار دارند که دائما به تقلید فعالیت های تبلیغاتی آنها می پردازند. در این صورت این گزینه بهترین راهکار است. با این کار به این دسته از رقبا نشان می دهید که نسبت به کپی برداری آنها بی تفاوت نبوده اید و شما نیز قادرید با ایجاد کوچک ترین تغییر در تبلیغات خود مشتریان را نسبت به اقدام منفی آنها آگاه سازید.

3- سربه سر شدن با رقبای جدی. برای مثال، اجرای تبلیغات مقایسه ای با تأکید بر برتری محصولات شما در برابر اصلی ترین رقیب تان و ذکر جزییات مزیتی منحصربه فرد محصول شما و سایر نکاتی که می توانند وجود رقابت جدی میان شرکت شما و رقبای تان را برای عموم مشتریان آشکار سازند.

این گزینه تنها در شرایطی بهترین راهکار محسوب می شود که کپی برداری رقبا سهم بازار شما را به شدت تهدید کند و حساب مخارج و درآمدهای شما را به هم بریزد که درنتیجه چاره ای جز شاخ به شاخ شدن با رقیب وجود ندارد. با انتخاب این گزینه بخشی از هزینه های تبلیغاتی شما برای معرفی رقیب تان صرف می شود و به ندرت سرمایه گذاری منطقی به شمار می آید. حتی اگر تبلیغ شما به گونه ای باشد که مخاطبان شما را دلزده کند بازهم این اقدام میزان آگاهی از نام و برند رقیب را در ذهن مخاطبان افزایش می دهد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7VuJpthn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه