یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

لوینسون، معروف ترین نویسنده و چهره سرشناس بازاریابی و تبلیغات چریکی، پنج گام را برای توسعه خلاقیت های فردی و دستیابی به بهترین ایده های تبلیغاتی ارائه کرده است.

به گزارش هورموند، این پنج گام به شرح زیر است:

گام اول: آنچه را که در مورد محصولات یا خدمات شما برای تان خارق العاده، جذاب یا ارزشمند است شناسایی کنید.

تأکید تبلیغات چریکی بر همین نقطه است؛ نقطه ای که آغاز ایده پردازی است. آنچه شمارا مجذوب خود می کند، برای دیگران نیز می تواند سرگرم کننده، غیرمنتظره و منحصربه فرد باشد. پس پیش از هر چیز باید ارزش ها و برتری های خود را نسبت به سایر رقبا شناسایی کرده و از آن به عنوان شروع تبلیغات چریکی استفاده کنید.

گام دوم: خط رقابت خود را با دیگر شرکت ها مشخص کنید.

زمانی که برتری ها و ارزش های درونی خود را شناختید باید دریابید که چگونه می توان از آنها به صورت خط متمایزکننده شما از سایر رقبا استفاده کرد. برای این منظور بدانید که مشتریان با گرایش به سمت شما چه چیزهایی را کسب می کنند که در سایر گزینه های رقیب وجود ندارد.

گام سوم: مرز میان تبلیغات خود و باورپذیری را از میان بردارید.

فراموش نکنید که می خواهید ایده ای تبلیغاتی را ارائه کنید، اگرچه باید تمامی گفته های شما مبنی بر واقعیت باشد اما در تبلیغات همیشه جایی برای اغراق و بزرگ نمایی وجود دارد. موفق ترین آگهی های تبلیغاتی آنهایی هستند که با انتخاب واژه ها، تصاویر و مفاهیمی ساده و باورپذیر به آسانی برای مخاطبان قابل درک هستند و در ذهن شان جای می گیرند. کاری نکنید که مخاطب با خود بگوید «من که باور نمی کنم.» شنیدن این حرف، ساده ترین راه برای شناخت یک تبلیغ چریکی ناموفق است.

گام چهارم: مخاطبان خود را از جا بپرانید.

کاری کنید که مخاطب، لحظه به لحظه تبلیغ شما را دنبال کند. اگر تبلیغی تهیه کنید که هیچ کس به آن نگاه نمی کند، مطمئن باشید خلاقیت لازم را ندارد. مردم تنها به تبلیغاتی توجه دارند که برای آنان تازگی داشته و با خواسته های شان همخوانی داشته باشد. طراحی و ارائه تبلیغات چریکی کم هزینه برای دفعاتی محدود می تواند حواس مخاطبان را جمع کرده و آنان را به طور کامل مجذوب آگهی کند.

گام پنجم: به مشتریان نشان دهید که دقیقا چه کاری را باید انجام دهند.

بسیاری از آگهی های تبلیغاتی در توجه به چهار گام قبلی موفق می شوند و توجه مخاطبان را به خود جلب می کنند ولی تنها نکته نهایی در این است که پس از جلب توجه مخاطب، او چه باید بکند؟ تبلیغات چریکی موفق به این نکته به خوبی توجه می کنند و آنچه را که از مخاطب انتظار می رود در آخرین لحظه به صراحت به او اعلام می شود. مخاطب را مجذوب تبلیغات خود رها نکنید. به بیان ساده تر دست او را بگیرید و به مقصدی که انتظار دارید او را هدایت کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GBiDl1bj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه