یکشنبه, ۴ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sun, 24 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

کاملا مشخص است نخستین چیزی که بعد از تولید محصول، ذهن تولیدکنندگان را به خود مشغول می کند، تعیین قیمت مناسب برای آن است.

به گزارش پارک بازاریابی ایران، قیمت از جمله مولفه های بسیار مهمی است که در میزان فروش بالا یا پایین کالا نقش بسیار مهمی دارد. این اهمیت تا حدی است که ممکن است کالایی با کیفیت بسیار پایین با اینکه خرید آن برای مشتریان سودمند نیست، ولی به ظاهر فریب قیمت پایین آن را می خورند و آن را می خرند.

بنابراین، می توان به خوبی به این مسئله مهم پی برد که از جمله موارد مهم در فروش کالا، میزان قیمت آن است. محصولی که به تازگی تولید شده است نیاز دارد تا قیمت مناسبی را برای آن انتخاب کنید. معرفی محصول شما مرحله اولی است که پس از تولید کالا یا محصول تان به آن می پردازید، تعیین قیمت از جمله مسائلی است که در این مرحله نیز می تواند کمک بسیاری کند و محصول شما را به مشتریان معرفی کند. پس بهتر است نکات مشاوره بازاریابی زیر را در تعیین قیمت محصول تان، مدنظر قرار دهید.

یک) قیمت پایین برای محصول تان تعیین کنید

از آنجا که محصول شما در مرحله معرفی به بازار و مشتریان است، بهتر است شما قیمتی تقریبا پایین را تعیین کنید. برخی از شرکت ها مرتکب اشتباه می شوند و ممکن است بالاترین قیمت را برای محصول خود تعیین کنند. برای اینکه شما در این مرحله، مطمئن باشید که محصول تان با استقبال مشتریان مواجه می شود و می تواند بخشی از بازار را به دست آورد، مجبور هستید قیمت کمتری را برای آن مشخص کنید.

محصولی که هنوز در بازار شناخته شده نیست و کسی از کیفیت آن اطلاعی ندارد، فقط بر حسب قیمت و ظاهر آن است که مشتریان ترغیب به خرید می شوند. پس بهتر است شما این اشتباه را مرتکب نشوید. در ابتدای راه، قیمت پایینی برای محصول خود انتخاب کنید و پس از آنکه به خوبی شناخته شد و میزان مناسبی از بازار را به دست آورد می توانید با توجه به کیفیت محصول تان یک قیمت واقعی برای آن تعیین کنید. قیمت پایین محصول تازه معرفی شده به بازار موجب می شود که مشتریان بر حسب آزمایش کردن و امتحان کردن محصول آن را خریداری کنند.

دو) دست از رقابت بردارید

در این مرحله از نظر مشاوره بازاریابی، شما فقط باید سعی کنید از طریق قیمت مناسب و آزمایشی که برای محصول خود انتخاب کرده اید آن را به بازار معرفی کنید. پس دست از رقابت بردارید و به این قسمت از قضیه فکر نکنید. وقتی محصول شما به دست مشتریان برسد و از آن رضایت داشته باشند، کم کم بر میزان فروش شما افزوده می شود و در این مرحله است که می توانید بر قیمت محصول تان بیافزایید.

در این مرحله، شما اصلا مجبور نیستید که با رقیبان تان به رقابت بپردازید. حتی در برخی از مواقع شما لازم است نمونه های رایگانی از محصول تان را در اختیار مشتریان قرار دهید تا آنها در خصوص استفاده از محصول شما تجربه کسب کنند و ترغیب به خرید و تهیه آن شوند.

سه) تبلیغ کردن

از نظر مشاوره بازاریابی، در این مرحله که محصول شما در ابتدای ورود به بازار است باید از روش های مختلف برای تبلیغ و ترویج آن در بازار استفاده کنید. قیمت محصول شما از جمله گزینه هایی است که می توانید در تبلیغات استفاده کنید. تهیه آسان و کم هزینه آن می تواند به مشتریان تان نشان دهد که محصول شما چه مزیت هایی دارد.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yin0QmzL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه