دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

تکنولوژی و فناوری به طور کل صنعت تبلیغات را تغییر داده است. برای اینکه متوجه این تغییرات شوید، لازم نیست عصر کنونی را با تبلیغات آفلاین ۵۰ سال قبل مقایسه کنید. سرعت تغییرات در نحوه تبلیغات به قدری زیاد است که کافی است چند سال به عقب برگردید.

10سال پیش، تبلیغات برای نخستین بار وارد فضاهای آنلاین شدند. تبلیغات کلیکی، پاپ آپ ها، ایمیل های رگباری و… در آن زمان تبلیغات فضای آنلاین را همانند دنیای واقعی پوشش داده بودند.

به گزارش Ibazaryabi تبلیغات آنلاین آن زمان همانند بنرها و تابلوهای تبلیغاتی بود که فقط حجم زیادی داشتند، اما در 10سال گذشته، فناوری های آنلاین به سرعت توسعه پیدا کردند و توانستند راه های جدیدی برای هدف قرار دادن مصرف کنندگان کشف کنند، درحالی که تبلیغات آنلاین توسعه پیدا می کردند، اما تبلیغات دنیای آفلاین و بازاریابی آفلاین همچنان ثابت و یکنواخت باقی ماند، البته بیلبوردهای دیجیتالی ساخته شدند، اما به هیچ وجه هوشمندانه نبودند.

فروشگاه های فیزیکی از راهکارهای دیجیتالی استفاده می کردند تا مشتریان بیشتری جلب کنند، اما آنها شناختی از مشتریان واقعی خود نداشتند و به همین دلیل اسپم بودن، کاری انجام ندادند.

چهار ترفند تبلیغات و بازاریابی آفلاین اثربخش

کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که برای بهبود تبلیغات و بازاریابی آفلاین باید حجم انبوه تبلیغات را کاهش داده و به شخصی سازی و تعاملات بپردازند.

در ادامه چهار ترفند تبلیغات آفلاین آورده شده است که این روزها واقعا کارایی دارند.

تکنولوژی های جدید بیلبوردی

همه ما روزانه با تعداد زیادی از بیلبوردها مواجه هستیم و اغلب زمانی که در ترافیک هستیم، آنها را مشاهده می کنیم.

آنها تبلیغات مختلفی را نمایش می دهند، اما تعداد افرادی که به آنها توجه می کنند، بسیار کم است.

تکنولوژی جدیدی به نام Dooh اختراع شده است.

این تکنولوژی سعی دارد تبلیغاتی را که روی بیلبوردها نمایش داده می شود تا حدی شخصی سازی کند، اما چگونه؟

این تکنولوژی به گوشی های همراه افرادی که در نزدیکی بیلبورد حضور دارند، وصل می شود، اطلاعات مشخصی را از گوشی ها، شبکه های اجتماعی و... جمع آوری کرده و تبلیغات مرتبط تری نشان می دهد.

البته این تکنولوژی برآیند علایق مجموع افرادی را که در نزدیکی بیلبورد حضور دارند در نظر می گیرد.

به عنوان مثال، اگر 100نفر از افراد را بیابد که به صورت مشترک به فوتبال علاقه مندند، تبلیغاتی مرتبط با فوتبال نمایش می دهد.

این تکنولوژی می تواند سرآغازی برای انقلاب های بزرگ در توسعه بیلبوردها باشد.

حضور در رویدادها

این روزها شاهد رویدادهای بسیار زیادی هستیم. رویدادها نقش بسیار مهمی در اکوسیستم های مختلف ایفا می کنند.

رویدادها قادر هستند، چند ساعتی ما را از دنیای آنلاین دور کرده، کنار همدیگر جمع کنند و کمک کنند تا کارهای مشترکی را صورت دهیم.

برخلاف شرایط عمومی که میزان توجه ما به مسائل اطراف مان به شدت کم است، در رویدادها این آستانه توجه به بالاترین حد خود می رسد.

به عنوان یک کسب وکار می توانید به طرق گوناگونی در رویدادها حضور پیدا کنید.

شما می توانید:

- اسپانسر یک رویداد شوید

- سخنران باشید

- یا خودتان به اسم برندتان یک رویداد برگزار کنید.

همه چیز به شرایط کسب وکار شما بستگی دارد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدیه های تبلیغاتی از نخستین روزهای شکل گیری تبلیغات و بازاریابی آفلاین وجود داشتند.

کسب وکارهای بسیاری از هدیه های تبلیغاتی استفاده می کردند، اما این هدیه ها بسیار روتین و کلیشه ای شده اند. سررسیدهایی که برندها منتشر می کنند، خودکارهایی که روی آن، نام برندها منتشر می شود و بسیاری از موارد دیگر، به نظر می رسد دیگر کاربرد نداشته باشد، چرا که هر فردی ده ها سررسید دریافت می کند و بدون آنکه توجهی به آنها داشته باشد، آنها را دور می اندازد.

راهکار این است که فردی را که برای او هدیه می فرستید بشناسید و هدیه ای متناسب با شخصیت او بفرستید.

اگر هدیه ای که فرستاده اید را دوست داشته باشد، محال است آن را فراموش کند.

راهکار دوم این است که یک هدیه تبلیغاتی که نمایانگر برند شما است، طراحی کنید و به کسب وکارها و افرادی که می خواهید بفرستید.

تبلیغات چریکی یا پارتیزانی

آنچه تبلیغات چریکی را از سایر تبلیغات آفلاین جدا می کند، بر پایه نوآوری بودن آن است.

تبلیغات چریکی از نوآوری و خلاقیت استفاده می کنند تا توجه های بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

تبلیغات چریکی ایده های بسیار جذاب و بامزه ای دارند که افراد را به انجام یک کار ترغیب می کنند.

اجازه دهید چند مثال از بازاریابی چریکی را مرور کنیم.

یک شرکت تولیدکننده چسب که سکه‎ های طلا را با چسب خود در خیابان ها چسبانده است؛ با این ایده به مردم نشان می دهد که چسب های آنها خیلی قدرتمند هستند.

یا یک باشگاه تناسب اندام که صندلی هایی در ایستگاه های اتوبوس قرار می دهد و شما با نشستن روی آن به میزان تناسب اندام و اضافه وزن خود پی می برید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/c8IBAmWN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه