در این تبلیغات خلاقانه از طراحی های retro game برای برجسته کردن درجه بندی زیست محیطی (environmental gradation) استفاده شده است. در این آگهی از طرح های نمادین مهاجمان فضایی، پک من (Pac-Man) و Arkanoid برای نشان دادن کاهش تعداد نهنگ ها، درختان، گیاهان و گونه های جانوری استفاده شده است. به شکل هوشمندانه ای در شعار «It’s not a game anymore» (این دیگر یک بازی نیست) از متونی به رنگ خاکستری و سیاه استفاده شده است. متن سیاه رنگِ «It’s not me» (من نیستم) تامل برانگیز است و احتمالا نشان دهنده نبود مسئولیت پذیری یا توانایی برای تاثیرگذاری و تغییر این شرایط است.