دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

تبلیغات پنهان روشی است برای رقابت، که از سوی مشاوران بازاریابی توصیه می شود.

به گزارش پارک بازاریابی ایران، تبلیغات پنهان را باید بهتر شناخت. همانطور که می دانید عنصر رقابت در تمامی کسب و کار ها هر روز پر رنگ تر می شود و امروزه شرکت ها تمایل دارند با استفاده از روش های جدید در معرض دید مشتریان قرار بگیرند، البته آنها بر دو عامل صرفه جویی در زمان و هزینه تأکید بسیار دارند. برای رسیدن به همین امر مشاوران بازاریابی از روش تبلیغات پنهان استفاده کرده و به نمایش و معرفی محصولات و خدمات در موقعیت های هوشمندانه مثل فیلم ها، شبکه های خبرگزاری، کتب، بازی های کامپیوتری، نت، پویانمایی (انیمیشن) و مجله ها می پردازند.

کانون تبلیغات با استفاده از روش های تبلیغات پنهان به انجام این مهم می پردازند.

روش های تبلیغات پنهان

۱- با استفاده از آرم های تجاری در فیلم، کتب، بازی های کامپیوتری، مجلات و …

۲- استفاده از نام تجاری یک برند در یک فیلم، برنامه تلویزیونی، مقاله، کتب و …

۳- استفاده از آهنگ یک برند خاص در متن زمینه فیلم، برنامه تلویزیونی، بازی و …

۴- استفاده از یک محصول در یک فیلم یا برنامه تلویزیونی.

به هر حال تمامی روش های تبلیغات، همچنین روش تبلیغات پنهان مزیت ها و کمبودهای بسیاری دارند که به شرح زیر است.

مزیت های تبلیغات پنهان

۱- بالا بردن حجم مشتریان

۲- بالا بردن حجم فروش نام های تجاری نمایش داده شده

۳- ایجاد روابط دو طرفه

۴- کم کردن هزینه های بالای تبلیغات

۵- پیدا کردن مخاطب به صورت گسترده

۶- انجام تبلیغات ماندگار

۷- هویت سازی و رسمی سازی برند

۸- قابل مشاهده بودن تمام مخاطبان آن تبلیغ

۹- شفاف بودن آن تبلیغ در دید مخاطبان

۱۰- ایجاد افزایش علاقه مخاطبان برای خرید محصولات و خدمات به نمایش گذاشته شده.

کمبود های تبلیغات پنهان

۱- با توجه به اینکه میزان موفقیت فیلم یا بازی کامپیوتری یا مجله و… را نمی توان از قبل پیش بینی کرده این نوع تبلیغ ریسک پذیری بسیار زیادی دارد.

۲- دید منفی بعضی از مخاطبان نسبت به این نوع تبلیغات

۳- ایجاد ریسک برای فرد تولید کننده فیلم، بازی های کامپیوتری، مجله و... .

لازم است در تهیه تبلیغات اینترنتی به موارد زیر توجه کنید.

۱- یک تبلیغ خوب اینترنتی باید توانایی جلب افراد با سلیقه های مختلف را داشته باشد.

۲- آگهی باید مختصر و مفید باشد.

۳- آگهی تبلیغاتی باید کاملا گویای مزیت های خرید محصول به صورت اینترنتی باشد.

۴- تبلیغ اینترنتی باید شفاف طراحی شود.

۵- واقعی بودن ویژگی های ذکر شده در تبلیغ اینترنتی.

بخش بزرگی از دنیای تبلیغات مربوط به تبلیغات پنهان اینترنتی است، اما در این گونه تبلیغات باید از هر گونه زیاده روی پرهیز کرده تا مخاطبان دچار دلزدگی نشوند، البته در دیگر تبلیغات از قبیل تیزرهای تلویزیونی و رادیویی نیز نباید زیاده روی کرد تا مخاطبان خاص این رسانه نسبت به آگهی های تبلیغاتی دلزده نشوند.

شما می توانید از رسانه های اجتماعی جدید مانند twitter، facebook، linkedin Instagram  و… به تبلیغ محصولات و خدمات خود بپردازید تا از زیاده روی در تبلیغات سنتی جلوگیری شود. لازم به ذکر است که با کمک گیری از تمامی کاراکترهای تبلیغاتی (البته به اندازه) می توانید به صورتی هوشمندانه قسمتی از بازار هدف خود را به تسخیر در آورید.

تبلیغات پنهان یعنی چه؟ روش های انجام تبلیغات پنهان کدامند؟
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1N5xbiVg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه