کمپین بازاریابی ارتباط از نوع قهوه نسکافه - یکی از سخت ترین کارها برای عابرین پیاده انتظار کشیدن پشت چراغ قرمز است. این موضوعی است که برند نسکافه هم به آن رسیده است و برای آن دست به اجرای یک کمپین بازاریابی خلاقانه زده است.
نسکافه که در راستای کمپین های اجتماعی خود همچنان از ایده های تعاملی و ارتباطی برای ایده های بازاریابی خود استفاده می کند این بار به سراغ چراغ های انتظار عابرین پیاده رفته و کمپین ارتباط از نوع نسکافه Instant Connections را اجرایی کرده است.
عابرین پیاده که پشت خط عابر می ایستند و باید با کلیک چراغ در انتظار سبز شدن آن باشند به جای آن با دستگاه قهوه ساز نسکافه روبه رو می شوند که به یک مانیتور کوچک مجهز است. در تصویر فردی که آن سوی خیابان ایستاده است نشان داده می شود و اگر هر دو با هم کلید دستگاه را فشار بدهند یک فنجان قهوه رایگان دریافت خواهند کرد.
نتیجه این کمپین بازاریابی خلاقانه بسیار جالب توجه است: در یک روز ۳۱۸ ارتباط از نوع قهوه نسکافه اتفاق افتاد و ۳۳ های فایو و ۲۵۸ دست تکان دادن و ۸۳۹ لبخند نقش بست و البته تعداد بی شماری مکالمه بین افراد صورت گرفت.