فرصت امروز: سلما جفری در هفته نامه vlog میزبان نکات بازاریابی محتوا است و چگونگی ایجاد یک ویدئو قدرتمند برای نام تجاری تان را توضیح می دهد تا به کارهای تان بیشتر توجه شود.
حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.
اگر برای شروع کسب وکار یک ایده عالی برای محتوای ویدئویی دارید که می خواهید آن را در YouTube، Instagram یا رسانه های اجتماعی دیگری به اشتراک بگذارید در قدم نخست بسیار عالی است اما، باید بدانید ساخت این محتواهای ویدئویی به این معنی نیست که شما حتما بتوانید با مخاطبان تان ارتباط برقرار کنید. زیرا شما باید استانداردهای خاصی را که تماشاگران از هر ویدئویی انتظار دارند داشته باشید.
داشتن استاندارد های خاص بدان معنی نیست که شما باید همان محتواها را در هر ویدئو قرار دهید، بلکه باید در مورد کیفیت ویدئو فکر و توجه کنید که روشنایی و کیفیت صدای شما چگونه است؟ آیا تصویر مبهم است؟ بنابراین اگر شما در ویدئوی خود به ایده خاصی می پردازید، ممکن است فکر کنید که این موارد به اندازه خود محتوا مهم نیست. اما باید بدانید که تمامی این موارد مهم است، زیرا اگر ویدئویی را با صدا و روشنایی خوب ایجاد کنید، مخاطبان شما برای مدت بیشتری به تماشای آن می نشینند و به شما فرصتی برای نشان دادن آنچه در مورد محتوای شما بسیار ویژه است را می دهند. محتواها در دو شکل تولید می شوند.
مدل ذهنی برای جذب بازدید کننده است و دیگری لینک ها و اشتراک گذاری ها هستند. برای آنکه بازاریابی شما تا حد امکان مؤثر باشد فضایی ایجاد کنید که افراد برای تولید محتوا به کار خود اهمیت دهند و بازار هدف تان را به خوبی شناسایی کنید و به نیاز های آنها اهمیت دهید. این اهمیت دادن در کل محتوای به اشتراک گذاشته شده می تواند خود را نشان دهد و باید با شبکه کارآفرینان آشنایی داشته باشید.
این شبکه کارآفرینان یک شبکه ویدئویی برتر است که سرگرمی، آموزش و الهام گرفتن از کارآفرینان موفق و رهبران فکری را فراهم می کند. همچنین تخصص و فرصت هایی را برای سرعت بخشیدن به رشد نام تجاری و به طور مؤثر کسب درآمد از ویدئو و محتوای صوتی توزیع شده در سراسر سیستم های عامل دیجیتال برای کسب و کار ارائه می کند.