آخرین باری را که از کنار یک بیلبورد گذشتید و تبلیغاتش آنقدر روی شما تاثیر گذاشت تا سریعا دست به کار شوید، به یاد دارید؟ منظورم از دست به کار شدن دویدن به سمت یک مرکز خرید نیست. درباره تاثیری حرف می زنم که شما را وادار به تجدیدنظر در افکارتان یا تغییر سبک زندگی روزانه تان برای سایر گونه های زنده بکند. حدس می زنم خیلی وقت است تبلیغ تاثیرگذاری را ندیده اید. ایده های تبلیغاتی خوب کمیاب اند.
مسائل مهمی مانند سوءاستفاده از حیوانات، استفاده از حیوانات در صنعت مد و لوازم آرایشی و انقراض گونه های مختلف توجهاتی را جلب کرده است اما چقدر امکان دارد یک فرد عادی که هیچ اطلاعی درباره این مسائل ندارد در وسط روز کاری اش مقاله ای مفصل درباره حقوق حیوانات بخواند؟ اما این فرد قطعا توجهش به یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ جلب خواهد شد. این آگهی های تبلیغاتی طیف مختلفی از مشکلات حیوانات را شامل می شود اما همه هدفی واحد دارند؛ دفاع از حقوق موجوداتی که خود صدایی برای دفاع از حق شان ندارند.