شنبه, ۱۰ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sat, 31 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

پرومکس برای معرفی برند و محصولات خود، به یک حرکت کوچک اکتفا نکرده و در قالب یک کمپین یکپارچه تبلیغاتی و با تاکید بر حرفه ای و بادوام بودن محصولات خود، مردم را در سطح شهر و فضای دیجیتال تشویق می کند که حرفه ای حاضر شوند و خستگی ناپذیر باشند.

یکی از جاذبه های تهران، بام آن است. همه شهر زیر پایت است و هیجان خوبی به همراه دارد. رفتن به بام تهران تفریح خیلی از ماست. در آخرین گشت و گذارم در بام، با یک غافلگیری ویژه برخورد کردم؛ سشوارهایی تنومند که فقط ماکت نبودند و می شد روبه روی آنها ایستاد و شبیه یک سشوار معمولی از آنها استفاده کرد.

سشوارها بر روی استندهای بزرگی نصب شده بودند؛ استندهای برند پرومکس. این برند برای معرفی محصول خود از شعار «حرفه ای خستگی ناپذیر مثل مادرم» استفاده کرده بود. سشوارها به خاطر ابعاد و رنگی که داشتند، مردم را به خود جذب می کردند. عابرین با تعجب  از سشوارها استفاده می کردند و با آنها سلفی می گرفتند.

این حرکت پرومکس به نظرم جالب آمد و از روی عادت و علاقه شخصی، نام پرومکس را در فضای دیجیتال و شبکه های اجتماعی جست وجو کردم و نام این برند را در جاهای دیگری هم دیدم.

اینجا بود که داستان برایم جالب شد و تصمیم گرفتم درباره این حرکت پرومکس که به نظر می رسد یک کمپین یکپارچه باشد، پرس و جو کنم. بعد از کمی تحقیق متوجه شدم پرومکس دست به یک حرکت گوریلا مارکتینگی زده و تلاش کرده در یک زمان، چند فضای مختلف را با هم پوشش دهد.

استیکرهایی برای سلفی های جذاب

مردم با استیکرهایی عکس و سلفی گرفته بودند که نام برند پرومکس را داشتند. این استیکرها روی آینه سرویس بهداشتی چند مرکز خرید بزرگ و شلوغ تهران نصب شده بودند؛ مرکز خریدهایی مانند کوروش و تیراژه و لیدوما و سمرقند. شعار این استیکرها که نقشی از موی سر و صورت (مناسب آقایان) دارند؛ کمی متفاوت از شعار سشوارها انتخاب شده بود.

«حرفه ای حاضر شو» شعاری دوپهلو که هم می تواند من را به عنوان مخاطب خود «حرفه ای» خطاب کند و هم می تواند ترغیبم کند مانند حرفه ای ها حاضر شوم.علاوه بر این متوجه شدم پرومکس برای معرفی خود علاوه بر بام تهران، نمونه سشوارها را در برج میلاد و دیزین هم نصب کرده است.

تکرار نام پرومکس در فضای دیجیتال

پرومکس تا به حال در فضای دیجیتال حضور پررنگ و موثری نداشته و کمتر پیش آمده که نام این برند را در شبکه های اجتماعی بشنویم. در حالی که با توجه به جامعه هدف این برند که عمدتا نسل جوان هستند، این فضا می تواند جای مناسبی برای برندینگ پرومکس به حساب بیاید. به نظر می رسد با همین رویکرد و دیدگاه است که در این کمپین یکپارچه ای که در جریان است، فضای دیجیتال مورد توجه پرومکس قرار گرفته است.

یکی از مواردی که در این روزهای اخیر به چشم می آید، بنرهای تبلیغاتی این برند در سایت های مختلف، به خصوص سایت های پربازدید است؛ سایت هایی که مخاطبان دنیای دیجیتال را در معرض نام برند قرار می دهند. با یک کلیک روی یکی از این دو بنر مختلف، ما به سایت پرومکس هدایت می شویم که آنجا می توانیم درباره محصولات این برند اطلاعات مورد نیازمان را بخوانیم.

صفحه های پرمخاطب در خدمت پرومکس

این روزها اینفلوئنسرها در شبکه های اجتماعی، بازوهای قدرتمندی به حساب می آیند. این افراد به خاطر تعداد بالای دنبال کنندگان خود می توانند در پرآوازه کردن نام یک برند یا محصول سهم پررنگی بازی کنند. پرومکس هم از این زمین بازی غافل نمانده و از این پتانسیل به نفع خود استفاده کرده تا بتواند جامعه هدف بزرگ تر و فعال تری را پوشش دهد. با یک جست وجو در صفحه های پرمخاطب اینفلوئنسرها، تصاویر و پست های زیادی دیدم که انعکاس بخش های مختلف کمپین یکپارچه پرومکس هستند؛ عکس ها و سلفی های اینفلوئنسرها با سشوارهای جذاب پرومکس در گوشه و کنار شهر یا استیکرهایی که در مراکز خرید نصب شده اند و به آنها ظاهر متفاوت و سرگرم کننده ای می دهد.

تبلیغات آفلاین پرومکس

غافلگیری بعدی برای من وقتی بود که به داروخانه محله مان رفتم و استند بزرگی از پرومکس را آنجا دیدم. با خودم گفتم پس پرومکس اینجا هم هست. همانطور که یک پوستر از محصولات این برند را یکی دو روز بعد، پشت شیشه سوپرمارکتی، چند چهارراه آن ورتر از خانه هم دیدم. در این تبلیغات دوباره تاکید شده بود بر شعار «حرفه ای خستگی ناپذیر مثل مادرم» که این دفعه به خاطر همزمانی با روز مادر حدس زدم باید به هم مرتبط باشند.

رویداد روز مادر

پرومکس در ادامه  کمپین خود رویداد روز مادر را داشت که با طراحی بنرهای جدید و تولید یک ویدئو آن را پوشش داد. بنرهای جدید پرومکس، مخاطبان را به یک صفحه فرود اختصاصی روز مادر می برد و ویدئوی روز مادر هم در شبکه های مختلف اجتماعی وایرال شد تا نام پرومکس هر چه بیشتر شنیده شود و در حافظه ها باقی بماند. همانطور که گفتم شعار این رویداد «حرفه ای خستگی ناپذیر مثل مادرم» است. استفاده از کلمه «خستگی ناپذیر» در این شعار کارکرد دوسویه ای دارد. هم تکریمی از مقام مادر است و هم قدرت بالای پرومکس را یادآوری می کند.

رویداد روز پدر

حتما می دانید به چه کسانی می گویند افرو. افروها صاحب موهای بلند، فر و سخت هستند. پرومکس برای بهتر معرفی کردن محصولات خود، یک ایونت خیلی بزرگ و پر سر و صدا در مرکز خرید ارگ تجریش به راه انداخت. در این رویداد چند افرو معروف را دعوت کرد تا افراد حرفه ای با استفاده از ابزار حرفه ای یعنی محصولات پرومکس، به موهای آنها رسیدگی کنند و به طرز جذابی به آن شکل و مدل بدهند. این رویداد رونق خوبی داشت و مراجعه کنندگان به مرکز خرید را جذب خود کرد.

حالا ممکن است با خودتان فکر کنید، این فعالیت چه ربطی به روز پدر داشت. برای من هم همین سوال پیش آمد، اما بعد متوجه ادامه داستان شدم. پرومکس دو هشتگ را مشخص کرد و به دنبال کنندگان خود در فضای دیجیتال اعلام کرد عکس های شان از این رویداد را با هشتگ های #روزپدرانم و #حاضرشو با پرومکس در فضای دیجیتال منتشر کنند.

پرومکس قول داد در ازای هر ۲۰ عکسی که شرکت کنندگان در این ایونت با این دو هشتگ در فضای دیجیتال منتشرکنند، یک هدیه به یک پدر فراموش شده در یک خانه سالمندان می دهد.باید منتظر بمانیم و ببینیم پرومکس در قدم های بعدی قرار است برای کمپین یکپارچه تبلیغاتی خود چه کارهایی انجام دهد و چگونه مراحل برندینگ خود را پیش ببرد. فعلا که نوروز و تاثیرگذاری اینفلوئنسرها و مناسبت هایی مانند روز مادر و روز پدر، فرصت مناسبی در اختیار این برند قرار داده تا نام خود را به رخ بکشد.

منبع : kafemarketing
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DrMCenAd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه