سه شنبه, ۲۰ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 10 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

طبق پیش بینی آکادمی Informa Connect، «ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس تا سال 2027 تریلیونر خواهد شد. پیش بینی های این آکادمی براساس نرخ رشد سالانه ثروت افراد است. البته ثروت ماسک که ارتباط نزدیکی با سهام او در تسلا دارد، در چند سال گذشته در نوسان بوده است.

براساس گزارش Informa Connect، ثروت ایلان ماسک با نرخ متوسط سالانه 110 درصد درحال رشد بوده است. او همچنین طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ با 237 میلیارد دلار ثروتمندترین فرد جهان محسوب می شود. بااین حال این میلیاردر ممکن است تا سال 2027 به اولین فرد تریلیونر جهان تبدیل شود.

البته ثروت ماسک که با سهام او در تسلا مرتبط است، در چند سال گذشته نوسانات قابل توجهی داشته است. برای مثال سود و درآمد تسلا در سه ماهه اول 2024 نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته به ترتیب 55 و 9 درصد کاهش یافت.

ایلان ماسک اولین تریلیونر جهان

پیش بینی تریلیونر شدن ایلان ماسک تا سال 2027

براساس گزارش ها، تاکنون هیچ کس در جهان تریلیونر نبوده است، بااین حال دیر یا زود ثروت یکی از میلیاردرهای فعلی به یک تریلیون دلار خواهد رسید. تحلیل آکادمی Informa Connect نیز حاکی از آن است که بعد از ایلان ماسک، «گوتام آدانی» (Gautam Adani)، سرمایه گذار و میلیاردر هندی، دومین فردی خواهد بود که تریلیونر خواهد شد. اگر نرخ رشد ثروت سالانه او 123 درصد باقی بماند، این امر در سال 2028 رخ خواهد داد. ثروت او درحال حاضر 99.6 میلیارد دلار است.

«جنسن هوانگ»، مدیرعامل انویدیا، و «پراجوگو پانگستو» (Prajogo Pangestu)، میلیاردر حوزه انرژی و معدن از اندونزی نیز می توانند در سال 2028 تریلیونر شوند. «برنار آرنو»، سومین فرد ثروتمند جهان نیز در مسیر تریلیون دلاری شدن است و شاید در سال 2030 همراه با «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا تریلیونر شود.

از زمانی که جهان اولین میلیاردر خود را در سال 1916 شناخت، این سؤال مطرح بود که چه کسی ممکن است اولین تریلیونر جهان باشد. به رغم جذابیت چنین اعداد و ارقامی، بسیاری از کارشناسان انباشت ثروت هنگفت توسط افراد معدود را یک بیماری اجتماعی می دانند. به گزارش آکسفام، در سال 2019 ثروتمندان متشکل از 77 میلیون نفر از میلیاردرها، میلیونرها و افرادی که بیش از 140 هزار دلار در سال هزینه می کنند، 16 درصد از کل انتشار دی اکسیدکرین را به خود اختصاص داده بودند.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n80FguKm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه