پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در حالیکه اتحادیه اروپا و بریتانیا تحقیقاتی را در مورد هوش مصنوعی آغاز کرده اند، «ساتیا نادلا» مدیرعامل مایکروسافت با سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری روی OpenAI حمایت خود را نسبت به صنعت هوش مصنوعی و ChatGPT نشان می دهد.

او معتقد است که با حمایت های این چنینی از هوش مصنوعی، به تنظیم کنندگان مقررات و رگولاتورها نشان می دهیم که طرفدار چنین صنعتی هستیم یا خیر.

مدیرعامل مایکروسافت از سرمایه گذاری خود در حوزه هوش مصنوعی دفاع کرد

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، در مجمع جهانی اقتصاد که در آلپ داووس سوئیس برگزار شد، از سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری شرکت خود در توسعه ChatGPT OpenAI دفاع کرد. او در حاشیه این رویداد که توسط بلومبرگ برگزار شد، به این موضوع اشاره کرد که اطمینان دارد رگولاتورها به این موضوعات و مشارکت شرکت ها در این حوزه ها توجه می کنند.

ساتیا نادلا از سرمایه گذاری چند میلیاردی خود در حوزه هوش مصنوعی دفاع کرد

مایکروسافت از سال 2019 میلیاردها دلار برای OpenAI سرمایه گذاری کرده است. هوش مصنوعی با چت بات ChatGPT در اواخر سال 2022 در کانون توجه قرار گرفت.

هوش مصنوعی ChatGPT پیشرفت های زیادی داشته است. اتحادیه اروپا و بریتانیا در حال بررسی مشارکت مایکروسافت و OpenAI هستند. شرکت OpenAI در اواخر سال گذشته با یک دوره پر فراز و نشیب مواجه شد. زمانی که مدیرعامل آن سم آلتمن برکنار شد و سپس بازگشتی شوکه کننده داشت، در حالی که او حمایت ساتیا نادلا را حفظ کرد. ساتیا نادلا اعلام کرد که مایکروسافت اکنون فقط خواهان ثبات در وضعیت مشارکت است.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1uDokgFL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه