شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سرخ کن فیلیپس

سرخ کن یکی از لوازم بسیار کاربردی در آشپزخانه است. می توان گفت این دستگاه همچون یک دستیار عمل می کند. سرخ کن ها از ویژگی ها و قابلیت هایی برخوردار هستند که به فرایند آشپزی سرعت می بخشند. ازاین رو چنانچه شما نیز علاقه دارید تا سریع تر و بهتر آشپزی کنید، حتما از سرخ کن استفاده نمایید.

این دستگاه در مدل های مختلف و توسط کمپانی های گوناگون طراحی، تولید و به بازار عرضه می شود. فیلیپس یکی از بهترین کمپانی های تولیدکننده لوازم برقی خانگی است که در تولید سرخ کن نیز بسیار موفق عمل کرده است.

معرفی بهترین سرخ کن های فیلیپس

با استفاده از سرخ کن می توان غذاهای متنوع و خوشمزه ای همچون سیب زمینی سرخ کرده، استیک و بال مرغ را آماده کرد. فیلیپس انواع سرخ کن خود را با طراحی منحصربه فردی به بازار ارائه نموده است. ازاین رو خوب است که با چند نمونه از سرخ کن های فیلیپس آشنا شوید. اینگونه اطلاعات بیشتری از این دستگاه به دست می آورید و می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

1.   سرخ کن بدون روغن مدل HD9863 از برند فیلیپس

یکی از سرخ کن های ویژه فیلیپس که ظاهر بسیار زیبایی دارد، سرخ کن بدون روغن مدل HD9863 است. تولیدکنندگان این محصول برای زیبایی بیشتر این سرخ کن از دکمه ها و دسته طلایی رنگ استفاده کرده اند . ظرفیت کاسه این دستگاه 7.3 لیتر بوده و برای 6 نفر مناسب است. کاسه این سرخ کن بدون روغن کاملا نچسب و ضدخش طراحی شده است. می توان گفت نوع این دستگاه، سرخ کن بدون روغن یا کم روغن است و 14 میلی لیتر گنجایش روغن دارد. توان مصرفی سرخ کن بدون روغن مدل HD9863 از برند فیلیپس 2200 وات است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این دستگاه پنل لمسی دارد. قابل ذکر است که در پنل لمسی این دستگاه برنامه های پخت آماده برای طبخ غذاهای مختلف تنظیم شده است. این برنامه پخت شامل مرغ کامل، سیب زمینی منجمد، ماهی، تکه های مرغ و سیب زمینی خانگی می شود . قابلیت تشخیص نوع غذا، قطعات قابل تفکیک، قابلیت سرآشپز هوشمند و قابلیت پخت بدون روغن از مهم ترین ویژگی های این دستگاه به شمار می آیند. سرخ کن بدون روغن HD9863 کانوکشن یا فن هم دارد.

2.   سرخ کن بدون روغن مدل HD9260 از برند فیلیپس

این سرخ کن امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد تا آشپزی بهتری را تجربه کنید. یکی از مهم ترین قابلیت های این سرخ کن، سبدی با ظرفیت سرخ کردن 1200 گرم است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید برای 6 الی 7 نفر با این دستگاه غذا آماده کنید. می توان گفت فیلیپس در طراحی این سرخ کن کاربران خود را به خوبی شناخته است و متناسب با نیاز آن ها این محصول شگفت انگیز را تولید می کند. به طور مثال با این دستگاه می توانید به گریل کردن، سرخ کردن، تفت دادن و کباب کردن مواد غذایی بپردازید.

سرخ کن های ویژه فیلیپس

بدنه این دستگاه با استفاده از پلاستیک فشرده و به طور شفاف ساخته می شود. سبد دستگاه به حالت کشویی خارج می شود و دستگیره خوش حالت و محکمی دارد. کابل سیم این سرخ کن بدون روغن فیلیپس 0.8 متر است. برای این دستگاه محفظه سیم جمع کن طراحی شده تا بتوانید سیم آن را به راحتی جمع کنید و آسیب نبیند. ظرفیت روغن این دستگاه 7 میلی لیتر است.

این سرخ کن قابلیت پخت 1.5 برابر سریع تر از فر را دارد. توان مصرفی این دستگاه 1900 وات است. هشدار در زمان تمام شدن برنامه و تکنولوژی Rapid Air (جلوگیری از انتشار بو در زمان سرخ کردن مواد غذایی) از دیگر مزیت های این دستگاه هستند.

3.   سرخ کن بدون روغن مدل HD9860 از برند فیلیپس

سرخ کن بدون روغن HD9860 فیلیپس علاوه بر ظاهر جذاب و زیبایی که دارد، ویژگی های مختلفی را نیز شامل می شود . قابلیت سرآشپز هوشمند این سرخ کن موجب می شود تا به صورت خودکار نوع غذای شما را تشخیص دهد و بهترین حالت پخت را داشته باشد. شما می توانید دما و تایمر موردنظر خود را در حافظه این دستگاه ذخیره نمایید. توان مصرفی این دستگاه 2225 وات است. قطعات این سرخ کن بدون روغن، قابلیت شستشو دارند .

با استفاده از این دستگاه می توانید جوجه، سیب زمینی، انواع خوراک، سبزیجات و ماهی را آماده نمایید. ظرفیت این دستگاه 7.3 لیتر و حداکثر دمای آن 200 درجه سانتی گراد است. قابلیت تفکیک قطعات، سیستم قطع کن خودکار، صفحه نمایش لمسی، قابلیت گریل کردن، دکمه آماده سازی، قابلیت کباب، تکنولوژی تشخیص خودکار غذا و تایمر ازجمله ویژگی های این سرخ کن هستند.

سیستم چرخش هوای گرم (Rapid Air) این دستگاه از انتشار بوی سرخ کردن غذاها جلوگیری می کند. طول سیم این دستگاه 0.8 متر می باشد و برای جمع کردن آن محفظه جمع آوری سیم تعبیه شده است.

4.   سرخ کن بدون روغن مدل HD9654 از برند فیلیپس

سرخ کن بدون روغن مدل HD9654 یکی از بهترین و کارآمدترین سرخ کن های فیلیپس است که می توانید با آن رژیم غذایی سالمی را تجربه کنید. ظرفیت این سرخ کن نسبت به محصولات مشابه بیشتر است و این موضوع سبب محبوبیت آن شده است.

ظرفیت کلی این دستگاه 1.4 کیلوگرم و ظرفیت سرخ کن آن 0.8 کیلوگرم است. صفحه نمایش این دستگاه LED لمسی، ابعاد آن 315x321x433 میلی متر و وزن این سرخ کن 8 کیلوگرم است. این دستگاه 5 برنامه غذایی دارد که مخصوص پخت مرغ، انواع گوشت، سیب زمینی و کیک می باشد.

قیمت بهترین سرخ کن های فیلیپس

گریل کردن و کباب کردن دو نمونه از قابلیت های ویژه این دستگاه به شمار می آیند. طول سیم این سرخ کن 1 متر بوده که درون محفظه سیم جمع کن آن قرار می گیرد. تایمر این دستگاه 60 دقیقه ای است. توان مصرفی سرخ کن بدون روغن HD9654 بین 1755 تا 2225 وات و حداکثر دمای آن 200 درجه سانتی گراد است. قابلیت شستشوی قطعات قابل تفکیک، سیستم قطع کن خودکار و فیلتر قابل تعویض از دیگر مزایای این دستگاه هستند.

5.   سرخ کن بدون روغن مدل HD9252 از برند فیلیپس

چنانچه به دنبال یک سرخ کن مناسب و بی نظیر می گردید، حتما از سرخ کن بدون روغن مدل HD9252 فیلیپس استفاده کنید. توان مصرفی این سرخ کن 1400 وات است. بدنه این دستگاه با استفاده از پلاستیک فشرده و باکیفیت ساخته می شود . جنس کاسه آن نیز ضدخش و نچسب است. ظرفیت کلی این دستگاه 4.1 و ظرفیت سبد آن 0.8 است. با استفاده از این سرخ کن می توانید برای 4 نفر غذا آماده کنید. تعداد برنامه های پیش پخت این دستگاه 7 عدد است.

صفحه نمایشگر لمسی، برنامه پیش پخت و قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه محسوب می شوند . برای تجربه خرید امن و آسان بهترین و کارآمدترین سرخ کن های فیلیپس بهتر است به نمایندگی فیلیپس مراجعه نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CNDqNrJ2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه