شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آشنایی با برند فیلیپس و محصولات متنوع آن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام تصمیم گیری برای خرید یک وسیله الکتریکی، ویژگی های برندهای مختلف را موردبررسی قرار دهید. حتی دراین بین ممکن است دچار تردید شوید و بخواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در بین نشان های تجاری محبوب، پرطرفدار و بادوام همیشه نام برند اروپایی فیلیپس به گوش می رسد. جالب است بدانید که نمایندگی فیلیپس در ایران وجود دارد و شما می توانید به آن ها مراجعه کنید.

تاریخچه برند فیلیپس Philips

 برند تجاری فیلیپس Philips در زمینه تولید محصولات الکترونیکی باکیفیت خانگی و بهداشت فردی فعالیت می کند. این برند چندملیتی اولین بار در سال 1891 در شهر آیندهوون هلند توسط فردریک فیلیپس و پسرش جرارد تأسیس شد. در ابتدا فعالیت این شرکت محدود به تولید لامپ های روشنایی رشته ای بود و با این هدف کار خود را آغاز کرد.

در آن زمان لامپ های رشته ای تولیدشده توسط این برند نسبت سایر محصولات موجود در بازار از کیفیت بالاتر و قیمت کمتری برخوردار بودند. همین موضوع باعث شد تا لامپ های تولید شده توسط برند اروپایی Philips به سرعت شهرت بالایی را کسب کنند. در سال 1914 این شرکت نخستین آزمایشگاه پژوهشی خود را تأسیس کرد و در سال 1949 اولین تلویزیون با نام تجاری فیلیپس را روانه بازار کرد.

ویژگی های محصولات فیلیپس چیست؟

این شرکت برای جلب رضایت مشتریان محصولات باکیفیت خود را در رنج های قیمتی مختلف مقرون به صرفه و اقتصادی تا قیمت های بالا با امکانات بیشتر ارائه می کند. این سیاست باعث شده تا افراد از تمامی اقشار جامعه قادر باشند تا کالاهای موردنیاز خود را در بالاترین کیفیت و متناسب با بودجه خود انتخاب کنند. شرکت Philips علاوه بر کیفیت کالا تمرکز خود را روی طراحی ارگونومی و چشم نواز محصولات نیز معطوف کرده است.

تمامی کالاهای تولیدشده توسط این برند هلندی دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند. دوام و کیفیت کالاهای این برند به گونه ای است که اگر حتی یک بار از محصولات فیلیپس خریداری کرده باشید کم تر پیش آمده تا با تعمیرکار لوازم الکترونیکی سروکار داشته باشید. خرید یک وسیله الکترونیکی از شرکت Philips شما را تا مدت ها از خرید وسیله جدید و یا تعمیر آن بی نیاز می کند.

انواع محصولات تولید شده توسط کمپانی هلندی فیلیپس Philips

این برند معروف و پرطرفدار اروپایی محصولات بسیار زیادی را در زمینه وسایل خانگی، بهداشتی و سبک زندگی مصرف کنندگان به بازار ارائه کرده است. ازجمله محصولات تولیدشده توسط شرکت فیلیپس می توان به اتوبخار فیلیپس، اتو مو و سشوار، قهوه ساز، ریش تراش، مسواک برقی و دستگاه پرطرفدار ریش تراش فیلیپس اشاره کرد.

ریش تراش فیلیپس

جالب است بدانید که این شرکت در زمینه تولید نوار کاست، سی دی و لوازم و تجهیزات پزشکی مانند دستگاه های تصویربرداری و دستگاه اندازه گیری فشارخون نیز فعالیت می کند. در ادامه به معرفی برخی از محصولات این برند محبوب می پردازیم.

ویژگی های دستگاه سرخ کن فیلیپس

امروزه سرخ کن فیلیپس به یکی از محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه بانوان ایرانی تبدیل شده است. این دستگاه ظاهر بسیار جذابی دارد و حضور آن در فضای آشپزخانه باعث ایجاد جلوه ای زیبا می شود. علاوه بر ظاهر دل انگیز، این سرخ کن ها به عنوان یک دستیار شخصی در پخت و پز مزیت های فوق العاده ای دارند که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد.

یکی از ویژگی های محصولات فیلیپس تنوع بسیار بالای محصولات آن است. به عنوان مثال سرخ کن فیلیپس در مدل ها و حجم های مختلف تولید و عرضه می شوند. برای افراد با تعداد کم استفاده از مدل های 4 لیتری توصیه می شود و خانواده های پرجمعیت می توانند از مدل 7 لیتری آن استفاده کنند.

 از محبوب ترین مدل های این دستگاه که توسط فیلیپس تولید شده است سرخ کن بدون روغن است. این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا انواع غذاهای خوشمزه فست فودی را کاملاً سالم، رژیمی و بدون استفاده از قطره ای روغن تهیه کنید. شما می توانید با استفاده از این دستگاه کاربردی در مدت زمان بسیار کوتاه انواع مرغ سوخاری، جوجه، همبرگر، ماهی، سیب زمینی و کیک و کلوچه را آماده کنید.

اتوبخار فیلیپس چه ویژگی هایی دارد؟

اتوبخار فیلیپس در تنوع بالا و با امکانات مختلفی تولید می شوند. از ویژگی های مهم این کالا که آن را از سایر برندها متمایز می کند، استفاده از یک نوع سرامیک پیشرفته و باکیفیت در ساخت کفی اتو فیلیپس است. این کفی سرامیکی با برخورد و ضربه شکسته نمی شود و هنگام اتوکشیدن ردی روی لباس های گران قیمت شما باقی نمی گذارد. کمپانی Philips ادعا می کند که کفی سرامیکی که برای اتوهای خود در نظر گرفته در اثر تماس با اشیا فلزی مثل دکمه لباس و شلوار دچار خط و خش نمی شود.

اتوبخار فیلیپس

طراحی این محصولات کاملاً ارگونومی است و راحتی افراد هنگام اتو کردن لباس ها در نظر گرفته شده است. حتماً تابه حال تجربه داشته اید که اتو کردن بخش هایی از شلوار یا یقه لباس برای شما بسیار سخت و طاقت فرسا بوده است. فیلیپس با طراحی نوک اتو با زاویه و اندازه مناسب این مشکل را حل کرده است.

بخارگر فیلیپس

از دیگر محصولات پرطرفدار این برند اروپایی بخارگر ایستاده است که اتوکشیدن لبا س ها را بسیار ساده تر می کند. دیگر نیازی نیست که لباس را روی یک سطح صاف پهن کنید و به دردسر بیافتید. این دستگاه یک آویز با ارتفاع مناسب دارد که تنها کافی است پیراهن، تاپ یا بلوز خود را روی آن آویزان کنید.

با استفاده از این وسیله می توانید تنها با استفاده از بخارآب که از اتو دستی خارج می شود چروک های عمیق را از روی لباس هایی با الیاف حساس باز کنید. همچنین دستگاه بخارگر هیچ اثر یا ردی از برق افتادگی یا خط اتو روی لباس های حساس و ظریف ایجاد نمی کند.

 برای این دستگاه یک مخزن بزرگ و شلنگ با طول مناسب در نظر گرفته شده است تا بتوانید طولانی مدت، بدون خستگی و با آرامش خاطر چروک روی لباس های خود را صاف کنید.

خرید کالاهای برند فیلیپس اصل

امروزه خرید کالاهای الکترونیکی به صورت آنلاین و از طریق وب سایت مرسوم و پرطرفدار است. امکان مقایسه امکانات و قیمت کالاها از طریق فروشگاه های اینترنتی فراهم شده و افراد می توانند در زمان کوتاه و تنها با چند کلیک کالای موردنیاز خود را تهیه کنند.

خرید آنلاین در کنار مزیت های بسیار، معایبی نیز به همراه دارد که لازم است به آن ها دقت کنید. برخی فروشندگان سودجو محصولات تقلبی و نامرغوب را به اسم برند اصلی و با همان قیمت در بازار عرضه می کنند. ازاین رو برای اطمینان از کیفیت محصول و تجربه یک خرید موفق توصیه می کنیم برای تهیه محصولات اصل فیلیپس به نمایندگی های رسمی این برند معروف مراجعه کنید. خوشبختانه نمایندگی های معتبر فیلیپس در ایران فعالیت می کنند که کالاهای مرغوب را با ضمانت نامه، خدمات پس از فروش و قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/11FyKJLX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه