پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

از زمان انتشار برنامه رقیب توییتر، یعنی Threads توسط متا حدود یک ماه می گذرد و هرچند این شبکه اجتماعی در ابتدا مورد استقبال قرار گرفته بود، اما از آن زمان کاربران خود را به میزان قابل توجهی از دست داده است. حالا دو شرکت تحلیل داده به طور جداگانه اعلام کرده اند تعداد کاربرانی که روزانه وارد این برنامه می شوند نیز به طور مشابهی کاهش پیدا کرده است.

شرکت آنالیز وب Similarweb داده های خود را با Gizmodo به اشتراک گذاشته که نشان می دهد تعداد کاربران فعال روزانه Threads تنها دو روز پس از راه اندازی حدود 49 میلیون نفر بوده است. بااین حال، تا اول آگوست این تعداد به 9.6 میلیون نفر کاهش پیدا کرده است.

کاهش 82 درصدی کاربران فعال روزانه Threads

کاهش تعامل کاربران Threads

تعامل کاربران نیز نسبت به اوایل عمر Thread اکنون بسیار کاهش پیدا کرده. داده های Similarweb نشان می دهد که زمان صرف شده کاربران در این برنامه روز 6 ژوئیه با حدود 14 دقیقه در روز به اوج خود رسید، اما این میزان تا 1 آگوست به 2.3 دقیقه در روز کاهش یافت.

شرکت تحقیقات بازار Sensor Tower نیز در گزارش خود ذکر کرده که تعداد کاربران فعال روزانه Threads نسبت به زمان راه اندازی برنامه، 82 درصد کاهش پیدا کرده است. در این گزارش گفته شده که تعداد کاربران فعال روزانه رقیب توییتر در زمان اوج خود حدود 44 میلیون نفر بوده است؛ زیرا افراد بیشتری به دنبال یک جایگزین واقعی برای شبکه اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک بوده اند.

بااین حال، اکنون تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه اجتماعی هر روز حدود 1 درصد کاهش پیدا می کند. داده های Sensor Tower همچنین نشان می دهد که تعامل کاربران از 19 دقیقه در روز (در ژوئیه) به 2.9 دقیقه در روز کاهش پیدا کرده است.

این گزارش درحالی منتشر شده که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اخیراً در جریان جلسه درآمد سه ماهه دوم خود گفته بود که روزانه کاربران بیشتری دوباره از Threads بازدید می کنند. او همچنین اشاره کرده بود که متا قبل از راه اندازی عمومی این شبکه اجتماعی، روی حفظ و بهبود اصول اولیه آن متمرکز بوده است.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1H45yapl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه