پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ما در این مقاله در باره ی سه وسیله ای که به شدت در بازار به خصوص بازار ایران پر فروش است را معرفی کنیم. قبل از معرفی به این بپردازیم که چرا این سه وسیله باید پر فروش باشد؟ دو دلیل عمده دارد

دلیل اول اینکه این سه وسیله بسیار پرمصرف است و در مکان ها و صنعت های مختلفی استفاده میشود.

دلیل دوم هم این میتواند باشد که درخواست کنندهای زیادی برای این سه دستگاه نصب به دستگاه های دیگر وجود دارد و از شخص و خرده فروش و عمده فروش این محصول را استفاده میکنند.

این سه وسیله عبارتند از مکنده، کمپرسور مفیدی و خم کن که ما در این مقاله درباره ی این سه دستگاه توضیحی مختصر به شما ارائه میدیم. ممنون که مارا تا اخر متن همراهی میکنید.

دستگاه مکنده

دستگاه مکنده

کاربرد دستگاه مکنده نجاری همانطور که از اسم آن معلموم است توانایی مکش هوا و در ابعاد بزرگ تر توانایی مکش چیزهای دیگر را هم دارند.

این دستگاه های قدرتمند می توانند زباله، آب ، خاک و هر چیز دیگر را بمکند و جمع آوری کنند.

این دستگاه ها قدرت های متفاوتی دارند و این قدرت مکش بسته به پمپ مکنده ای دارد که بر اساس کارایی آن روی دستگاه سوار کرده اند. به طور عامیامه هم میتوان گفت که این دستگاه ها نوعی جاروبرقی صنغتی هستند.

انواع مکنده

مکنده ها بر اساس نوع کارکردشان به نوع های مختلفی تقسیم میشوند که ما به برسی آن میپردازیم. این مدل ها به سه نوع مرکزی، صنعتی و داخل سالنی تقسیم میشوند.

مکنده مرکزی

به طور معمول این مکنده ها در خارج از محیط مرکزی قرار دارد که بتواند زباله و مواد را از طریق لوله کشی هایی که شده است جمع آوری کند. این مدل ها توانایی این رو دارند که زباله های غیر بهداشتی را از داخل کارخانه های جمع کنند. این دستگاه دارای پمپ جابجایی مثبت خلال است و با افزایش پیدا کردن جریان این دستگاه به صورت اتومات میزان کشش مواد را بیشتر می کند.

معیار های مهم این دستگاه رو میتوان به میزان سرعت، حجم مکندگی دستگاه، کیسه هایی که مخصوص جمع کردن هستند و باد و همچنین ویژگی های انحصار به فرد، فنی موتور دستگاه اشاره کرد که از اصلی ترین معیار های دستگاه مکنده می باشد.

مکنده صنعتی

به دستگاه های مکنده صنعنی نوعی جارو برقی صنعتی نیز گفنه میشود. از این دستگاه ها برای انجام دادن کار های صنعنی استفاده میشود و قطعات اصلی آن مثل شاسی و بده آن به طور کامل از جنس فولاد است. همچنین مخزن این دستگاه هم بسیار قدرتمند و مقاوم است که زمانی که خلاء ایجاد میشود دستگاه و مخزن آن به مشکل نخورد و فرو نرود.

بخاطر قدرت بالایی که این دستگاه دارد باعث شده که همه مواد از جمله مواد جامع و مایع را به صورت همزمان بمکد. همانطور روز به روز ابزار ها در حال توصعه هستند، این مکنده ها هم به صورت اختصاصی برای جمع آوری برخی مواد خاص نیز ساخته و مورد استفاده قرار گرفته است.

مکنده داخل سالنی

این سبک مکنده های ظاهری بسیار شیک و تمیزی دارند. بخش موتور این دستگاه داخل سالن در فضایی که صدایی از آن بیرون نرود و به قولی آکوستیک طراحی شده که صدایی که از دستگاه بلند میشود آزار دهنده نباشد و همین امر باعث شده که صدای این دسته از دسته های دیگر کمتر به نظر آید.

کمپرسور مفیدی

کمپرسور مفیدی

کمپرسورها نوعی دستگاه هستند که برای متراکم کردن هوا استفاده میشود. روش کار این دستگاه به این صورت است که با استفاده از اینرژی مکانیکی که دارد هوا را با سرعت و قدرت خیلی زیاد به درون خود میکشد و جمع میکند. بعد از اینکه کار را انجام داد هوای آن را میتوان با فشار زیاد به بیرون هدایت کرد. دقیقا مثل زمان باد کردن چرخ ماشین که از این دستگاه استفاده می کنیم.

کمپرسور مفیدی دارای ابعاد و شکل های مختلفی هستند و آن را میتوانید در انواع مغازه ها و نمایندگی های مختلف خرید کنید و کالای مناسب خود را خریداری کنید که یکی از بهترین ها سایت تکنوماشین (tehnomachine) است.

اجزای کمپرسور باد

کمپرسور های باد چون دارای نوع های مختلفی هستند به این خاطر هر کدام مکانیز های مختلف خود را دارند. کاربرد های این دستگاه در مکان های مختلفی از لوازم خانگی بگیرید تا صنایع مختلف و در حجم و ابعاد مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. روش کار این دستگاه ها، بستگی به انواع مختلفی که استفاده میشود تفاوت هایی خواهند داشت.

دستگاه خم کن

دستگاه خم کن

دستگاه خم کن همانطور که از اسمش مشخص است جهت خم کردن ورق هایی است که برای این کار از ابزار سنبه و پانچ استفاده می کند. در واقع خمکاری ورق های فلزی بخش بسیار مهمی در صنعت به حساب می آید و در حال حاضر از این فرایند میتواند در بسیاری از شغل ها مثل دامداری، کشاورزی، ساختمان سازی و دیگر مشغال دیگر اشاره کرد.

دستگاه خم کن چیست

این دستگاه با استفاده از نیروی بالایی که دارد ورق های فلزی را طبق زاویه مشخص شده خم میکند و به آن زاویه میدهد و به شکل دلخواهی که ما میخواستیم در می آید. به این فرایندی که دستگاه ورق فلز را خم میکند، خمکاری می گویند. در این کار شکل ظاهری ورق تغییر میکند ولی حجم آن ثابت می ماند. برای استفاده از این دستگاه هم باید شخصی باشد که بتواند به خوبی با این دستگاه کار کند و نمیتوان شخص تازه کار با این دستگاه راحت کار کند.

انواع دستگاه خم کن

ما در اینجا به دو مدل از دستگاه خم میپردازیم و آن را به شما معرفی میکنیم.

خم کاری هیدرولیکی

در این روش از آخرین فناوری های موجود در حوزه خم کاری بیشتر استفاده میشود و برای خم کاری های ظریف مورد استفاده قرار میگیرد و از محبوب ترین روش های خم کاری به شمار می آید.

خم کاری مکانیکی

در این روش شعاع خم شدن ورقه ها به شغاع، عرض قالب و جنس و ضخامت آن بستگی دارد. میزان نیرو به شکلی است که ورق فلز به صورت کامل روی قالب قرار بگیرد. زمانی که ورق میخواهد توسط دستگاه خم شود، قسمت داخلی ورقه فشرده و قسمت بیرونی ورقه کاملا کشیده می شود. مزایای استفاده از خم کاری توسط این دستگاه این است که انواع مختلفی از قطعات را می توان توسط این دستگاه درست کرد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CnOZIimB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه