در ادامه کمپینهای برند نوشیدنی کرونا(Corona) با نام «ساحل خودت را انتخاب کن» اینبار قسمتی از سواحل دریا به خیابانهای لندن آورده شد. کرونا در این کمپین با شبیهسازی قسمتی از خیابان به شکل ساحل شنی دریا و قراردهی تختهای آفتاب، لحظات خوشگذرانی و استراحت را برای مخاطبان تداعی میکند. همچنین بطری سه بعدی برآمده از بیلبورد با نورافشانی به مردم کمک کند تا ساحل را پیدا کنند و از دکه کنار ساحل نوشیدنی خود را تحویل بگیرند. تصویرسازی کمپین مذکور بهراحتی ماهیت محصولات نوشیدنی کرونا را برای پوزیشنینگ محصول مهیا میکند.
به گزارش آیمارکتور، کمپین تابستانی کرونا با ایجاد چنین حسی برای عابرانی که غرق در روزمرگی و درگیر کارهای روزانه خود در خیابانهای شلوغ لندن هستند بسیار تأثیرگذار است. یعنی همان هدفی که تمام بازاریابان به دنبال آن هستند. همه بازاریابان سعی دارند با ایجاد تبلیغاتی متمایز در بین شلوغی و انبوه تبلیغات به چشم بیایند و در کمپین کرونا بهراحتی مشهود است که این برند علاوه بر پوزیشن کردن برند و محصول توانسته مخاطب را جذب کند.