آیا میدانستید بازاریابی چابک (Agile Marketing) مفهومی است که از دل سازمانهای چابک نشات میگیرد؟ بالاترین اولویت در میان بازاریابان چابک، راضی کردن مشتری از طریق ارائه بهموقع و پیوسته خدمات بازاریابی است که باعث حل مشکلات او میشود. آنها از تغییر استقبال و برای آن برنامهریزی میکنند و بر این باورند که تواناییشان در پاسخ سریع به تغییر، یک مزیت رقابتی است. بازاریابان چابک، برنامههای بازاریابی را در اغلب موارد از هرچند هفته تا دو ماه، با اولویت زمانی کوتاهتر ارائه میدهند. بازاریابی قوی نیاز به هم ترازی نزدیک با کسبوکار دارد و فروش و توسعه به افراد انگیزه میدهد برنامههای بازاریابی بزرگتری خلق کنند. بازاریابی چابک، نیازمند نگه داشتن یک روند ثابت است. در استراتژی بازاریابی چابک، از شکست نترسید، فقط دو بار به یک شیوه شکست نخورید. توجه مداوم به اصول بازاریابی باعث افزایش چابکی است.