بنا بر آمارها پیش بینی می شود که تا 5 سال آینده، دیزنی پلاس به مخاطبان بیشتری نسبت به نتفلیکس دست پیدا کند. اگرچه نتفلیکس با ایده خود به عنوان اولین تلویزیون اینترنتی، انقلابی را ایجاد کرده است، با این حال دیزنی پلاس با توجه به برندهای زیرمجموعه قدرتمند خود به نام های مارول، نشنال جئوگرافیک، پیکسار و استودیو جنگ ستارگان به خوبی موفق شده است تا در سال گذشته سرعت رشد بالاتری را داشته باشد.
در این راستا اگر نتفلیکس به دنبال طرح های جدید نباشد، حتی ممکن است در زمانی کمتر از 5 سال هم شاهد این تغییر جایگاه باشیم. در حال حاضر نتفلیکس 200 میلیون کاربر دارد که این رقم برای دیزنی پلاس 90 میلیون است. با این حال نکته بسیار جالب این است که دیزنی پلاس فعلا تنها در آمریکا عرضه شده و این امر در حالی است که نتفلیکس تقریبا در تمامی کشورها حضور دارد. به همین خاطر نیز ابدا این پیش بینی دور از ذهن محسوب نمی شود. این آمار زنگ خطری جدی برای مدیران نتفلیکس بوده و ممکن است حتی طی ماه های آینده شاهد خرید استودیوهای فیلم سازی توسط این برند باشیم. در این راستا بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که نتفلیکس باید به بخش انیمیشن توجه بیشتری را داشته باشد تا مخاطبان بیشتری را بتواند به دست آورد. حال باید دید که سال 2021 برای این دو برند بسیار محبوب، چگونه سپری خواهد شد.