برای چهاردهمین بار متوالی، اپل موفق شده است تا عنوان تحسین شده ترین شرکت سال را به دست آورد. این رده بندی توسط مجله معتبر فورچن انجام گرفته و 1500 شرکت، مورد ارزیابی قرار گرفته اند. در این راستا 9 معیار نیز برای این رده بندی وجود دارد که یکی از آنها میزان توانایی در جذب استعدادها است. در این راستا به نظر می رسد که سایر برندها، شانس چندانی برای کسب این جایگاه در سال های آینده نخواهند داشت.
نکته جالب دیگر این است که اگرچه وضعیت اقتصادی شرکت ها معیار نبوده است، با این حال گزارش های مالی اپل در سال گذشته، از هر شرکتی بهتر بوده است. در این راستا اپل عنوان ارزشمندترین برند جهان در سال 2020 را نیز به دست آورده است. حال باید دید که سال جدید، برای این برند موفق و محبوب چگونه سپری خواهد شد.