رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت یکی از مهم ترین سیاست هایی که این بانک دنبال می کند توجه به اصل مشتری مداری است؛ زیرا مشتریان بانک، کارآفرینند و می توانند به کشور برای عبور از شرایط حاضر کمک کنند.
حسین مهری در گردهمایی سراسری مدیران و روسای ستاد و شعب بانک صنعت و معدن در تشریح سیاست های جدید بانک افزود: خدماتی که برای مشتریان ارائه می شود باید از سه ویژگی سهولت، شفافیت و ارزان بودن برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن همیشه انتخاب اول صنعتگران است، تصریح کرد: مشتری مداری همواره برای تمام کسب و کارها مفید بوده و توصیه شده است، بنابراین بانک به عنوان یک مشاور و همراه با مشتریان، خواسته های آنها را شناسایی کرده و در راستای اجرایی شدن آن می کوشد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به اینکه این بانک به عنوان یک بانک توسعه ای باید برای برون رفت کشور از وضعیت موجود موثرتر عمل کند، تصریح کرد: یکی از مباحث مهم، مدیریت منابع و مصارف است زیرا اگر منابع مالی هوشمندانه و کارشناسانه هدایت شود با مشکل روبه رو نمی شویم، به ویژه در شرایطی که نوسانات نرخ ارز موجب افزایش میزان مصارف شده است.وی تصریح کرد: مدیریت منابع و مصارف از استراتژی های مهم یک بانک به شمار می آید که سبب پاسخگویی سریع و به موقع به مشتریان بانک خواهد شد.