چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ریچارد یو، مدیرعامل گروه تجاری هوآوی در یک کنفرانس خبری به سوالاتی در مورد وضعیت کنونی و آینده رقابتی این شرکت در بازار گوشی های هوشمند پاسخ داد.

به گزارش زومیت، هوآوی در هفته گذشته، بخش زیادی از تیترها و خبرهای دنیای فناوری را به خود اختصاص داد. یکی از دلایل این اتفاق، گزارش شرکت تحلیلی IDC در مورد تصاحب رتبه دوم بزرگ ترین برند گوشی های تلفن همراه در جهان توسط این شرکت بوده است. البته کارشناسان بازار بسیاری از خبرهای منتشرشده را از روی احساسات می دانند. در واقع تیتر «هوآوی، اپل را شکست داد» برای همه جذاب بود و موجب گسترش اخبار پیرامونی می شود.

گزارش IDC برمبنای تعداد محصولات ارسال شده توسط این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ بوده است. اپل همیشه در این دوره زمانی کاهش فروش در گوشی موبایل همراه را تجربه کرده است، چراکه از عرضه آخرین محصول معرفی شده توسط آنها بیش از شش ماه گذشته است.

با توجه به اینکه Apple در این دوره زمانی هیچ گوشی جدیدی معرفی نکرده و هوآوی، تعدادی پرچمدار به همراه چند گوشی میان رده را به بازار عرضه کرده است، شکست دادن آمریکایی ها توسط غول چینی، چندان دور از انتظار نبود.

حتی ریچارد یو، مدیرعامل گروه تجاری هوآوی نیز در کنفرانس خبری خود به این نکته اشاره کرده است. او در این کنفرانس به خبرنگاران گفت که اپل به احتمال زیاد در فصل آخر سال جاری بار دیگر جایگاه خود را پس خواهد گرفت. یو دلیل این پیش بینی را نیز عرضه ۳ گوشی جدید توسط اپل عنوان کرد.

این مدیر میانی Huawei اعتقاد زیادی به آمارهای جذاب برای رسانه ها مانند سهم بازار و تعداد گوشی های به فروش رفته ندارد و در این مورد می گوید:

رسانه ها اهمیت زیادی به این آمارها می دهند، اما از نظر من، سهم بازار معیار مهمی نیست. اگر نیاز به سهم بازار داشته باشید، تنها باید محصولات بیشتری را به فروشگاه ها ارسال کنید. این هدف نیز به سادگی و با عرضه گوشی های پایین رده امکان پذیر است.

این تاکتیکی است که برندهای دیگر استفاده می کنند. اگر ما نیز گوشی های پایین رده متعدد را به بازار سرازیر می کردیم، اکنون رتبه اول سهم بازار در اختیار هوآوی بود، اما این هدف ما نیست.

یو افزایش درآمد و سود را اولویت برتر خود می داند که تنها با فروش گوشی های پرچمدار حرفه ای محقق خواهد شد. سیاست مدنظر او در چند وقت اخیر توسط غول چینی اجرا شده و موفق نیز بوده است. آمارهای اخیر حاکی از آن است که درآمد کلی این شرکت نسبت به سال گذشته حدود ۱۵درصد رشد داشته و به ۳۲۵.۷ میلیارد یوآن (حدود ۴۷.۷ میلیارد دلار) رسیده است. البته این درآمد شامل تمامی بخش های هوآوی اعم از گوشی های هوشمند، تجهیزات مخابراتی و محصولات مخصوص کسب و کارها بوده است. هوآوی از انتشار اخبار جزئی در مورد آمار فروش گوشی های هوشمند اجتناب کرده است، اما کارشناسان رشدی مشابه را برای این بخش متصور شده اند.

مدیرعامل گروه تجاری هوآوی، در ادامه آماری کلی از تعداد فروش و ارسال آخرین گوشی های پرچمدار شرکت عنوان کرد. آمار این محصولات، رشد قابل توجه نسبت به نسل های قبلی را نشان می دهد. سری پرچمدار پی 20 تا ۴ ماه پس از عرضه اولیه، در مجموع ۹ میلیون فروش داشته است. میت 10 نیز که حدود یک سال از عرضه آن می گذرد، آمار فروش ۱۰ میلیونی را به خود اختصاص داده است. یو معتقد است این پرچمدار به آمار ۱۱ میلیون نیز خواهد رسید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YzIDTp6b
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه