پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تسلا در حال حاضر با تاخیر زیادی در ارائه خدمات پس از فروش و سرویس خودروهای برقی روبه رو است که می تواند منجر به نارضایتی از این برند شود.

به گزارش زومیت، هنگامی که شرکت خودروسازی تسلا در ابتدای راه قرار داشت، تحویل خودروی برقی با سرعت بسیار کمی در جریان بود. در آن دوران، زمانی که مشتری به مرکز خدمات محلی تسلا وارد می شد تا خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کند، باید یک تا دو ساعت منتظر می ماند، اما چند ماه پیش این رویه تغییر کرد و وارد مرحله تحویل گروهی خودروی الکتریکی شد. این دستاورد بسیار مهمی برای تسلا بود که با برنامه ریزی های ایلان ماسک، مدیر کارآفرین این شرکت محقق شد. ایلان ماسک طی سال های گذشته تلاش های زیادی برای افزایش سرعت تحویل محصولات تسلا انجام داد؛ این مسئله باعث شد تا بازه زمانی تحویل خودرو به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه کاهش یابد.

ماه گذشته، افزایش سه برابری تحویل خودروی الکتریکی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برای تسلا اتفاق افتاد و این شرکت با هجوم خریداران برای ثبت سفارش تسلا مدل 3 مواجه شد، اما سرعت بخشیدن به فرآیند تولید و تحویل خودرو در سازوکار شرکت های خودروساز، بسیار ضروری است. تسلا امیدوار است که روند چشمگیر پیشرفت به همین شکل ادامه یابد و رضایت مشتریان به خدمات این شرکت جلب شود.

اما پس از تحویل خودروی برقی و هنگامی که نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشد، تسلا هنوز کند عمل می کند. با نگاهی به شبکه های اجتماعی و باشگاه مشتریان تسلا، مشخص می شود که این شرکت در زمینه خدمات پس از فروش، تعمیر و سرویس محصولات برقی خود با تاخیر زیادی روبه رو است. برخی مالکان خودروهای تسلا از مدت زمان دو تا سه هفته ای برای تحویل گرفتن خودروی تعمیری شکایت کرده اند. دلیل اصلی این تاخیر، کمبود قطعات جایگزین در انبار نمایندگی های تسلا عنوان شده است.

یکی از مشتریان تسلا به نشریه لس آنجلس تایمر در مورد خدمات این شرکت گفت:

درب خودروی الکتریکی تسلا مدل X من ایرادی داشت که گاهی اوقات باز نمی شد و برخی اوقات نیز خودبه خود باز می شد؛ از جمله یک بار هنگام رانندگی در بزرگراه باز شد. هنگامی که به نمایندگی سرویس تسلا مراجعه کردم به من گفتند که این فرآیند ممکن است چند هفته طول بکشد. من نمی خواهم دیگر با این خودرو رانندگی کنم؛ ایمنی خودرو برای من یکی از دغدغه های اصلی است.

البته تسلا در زمینه ارائه خدمات پس از فروش برنامه های زیادی دارد و سعی می کند تا نواقص را جبران کند. تسلا قصد دارد ۸۰ درصد تعمیرات جزئی را توسط سرویس های سیار انجام دهد. گسترش تعداد مراکز خدمات پس از فروش و افزایش کارمندان در مناطقی که تسلا فروش بیشتری دارد، از دیگر برنامه های تسلا به شمار می رود. افزایش تعداد قطعات نگهداری شده در انبارهای منطقه ای تسلا، می تواند باعث کاهش تاخیر و افزایش سرعت خدمات دهی به مشتریان شود. استفاده از مکان های بزرگ تر و منطقه ای برای ارائه خدمات تعمیر و سرویس خودروی برقی تسلا، می تواند فشار اضافی را در مراکز خدمات کاهش دهد.

مشتریان خودروی برقی انتظار دارند که با پیشرفت تسلا و افزایش دامنه فروش، خدمات بیشتری نیز دریافت کنند. این مسئله از دغدغه های اصلی مدیران این شرکت است و ایلان ماسک نیز برنامه های درازمدتی برای کاهش زمان سرویس دهی به مشتریان دارد. تسلا امیدوار است که طی چند سال آینده به شرکتی موفق در زمینه کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش تبدیل شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eIDVaK3E
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه