فیس بوک برای رقابت با نتفلیکس و آمازون، قصد سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری جهت تولید محتوای ویدئویی دارد.
حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.
به گزارش زومیت، مدتی است که از جاه طلبی های فیس بوک در زمینه تولید محتوای ویدئوی اختصاصی آگاهی داریم. ماه گذشته، این شبکه اجتماعی کلید Video را با تبی موسوم به Watch جایگزین کرد که قرار است نقش لندینگ پیج را برای برنامه های تلویزیونی اختصاصی فیس بوک ایفا کند.
در آن زمان از میزان جدیت غول دنیای فناوری در خصوص پروژه جدیدش اطلاعی نداشتیم، اما اکنون براساس گزارش جدیدی از وال استریت ژورنال، می دانیم که فیس بوک قصد سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری روی پروژه تولید محتوای ویدئویی خود دارد.