توسعه بانکداری بین الملل، مشتری محوری، بهبود کارایی اعتباری و مولدسازی دارایی ها از جمله اهداف اصلی بانک رفاه است.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه با اعلام مطلب فوق در جمع کارکنان این بانک در هرمزگان گفت: افزایش سرمایه پایه بانک ضمن ایجاد شهرت برای فعالیت ها، قدرت فعالیت های بین المللی بانک را نیز در پی دارد.
وی با تاکید بر مشتری محوری به عنوان یکی از اصلی ترین استراتژی های بانک بیان کرد: افزایش سرمایه بانک، منجر به افزایش سودآوری و استحکام بانک و خدمات بهتر و بیشتر به مشتریان می شود. همچنین حجم سرمایه گذاری ها و میزان سهم از بازار را ارتقا می بخشد.
مدیرعامل بانک رفاه با تاکید بر پیگیری جدی وصول مطالبات معوق، یادآور شد: نباید لحظه ای از پیگیری دست برداریم. همه کارکنان شعب باید به پرونده های مطالبات اشراف داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به موفقیت های خوبی دست پیدا کنیم. افزایش مطالبات به ویژه در حوزه سررسید گذشته، بانک را به شدت آسیب پذیر می کند.