طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان بانک ملت با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد این بانک رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، نسل سوم از باشگاه مشتریان مطابق با استانداردهای روز دنیا و با بهره گیری از ظرفیت های شرکای تجاری باشگاه در راستای گسترش سبد پاداش های قابل ارائه به اعضا و خلق ارزش افزوده برای مشتریان وفادار بانک مورد رونمایی قرار گرفته است.
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در مراسم رونمایی از این طرح با تأکید براین نکته که بانک ملت درصدد ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و شرکای تجاری است، اضافه کرد: بانک ملت در این زمینه، استراتژی مدونی را تدوین کرده است تا بتواند با اتکای بر زیرساخت های قوی فناوری اطلاعات، از این فرصت ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.
وی با بیان این نکته که اجرای این طرح، ظرفیت قابل توجه خدمت رسانی به مشتریان و شرکای تجاری را در اختیار بانک ملت قرار می دهد، اظهار داشت: از طریق این طرح می توانیم با ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، رضایت بیشتر آنها را به دست آوریم.
مدیرعامل بانک ملت افزود: باید با استفاده از تمامی امکانات و پتانسیل های موجود، موقعیت خود را در بازار بانکی به صورت با ثبات و پیشرو، حفظ و از این امکانات برای توسعه ظرفیت های خدمت رسانی استفاده کنیم.
وی از بانک ملت به عنوان یکی از باثبات ترین بانک های کشور نام برد و گفت: این بانک همواره تلاش کرده است تا به تعهدات خود در قبال جامعه مشتریان و سهامداران به شایستگی پاسخ دهد. همین امر باعث شده است برند بانک ملت در جامعه مورد استقبال واقع شود و از استحکام خوبی برخوردار باشد.
دکتر مسعود کیماسی، رئیس اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت هم در سخنانی گفت: این بانک به عنوان یک بانک نوآور، در سال ۱۳۸۹ به عنوان نخستین بانک، به راه اندازی باشگاه مشتریان اقدام کرد و خوشبختانه هم اکنون این باشگاه با بیش از 2میلیون عضو، بزرگ ترین باشگاه تجاری کشور است و از این طریق تاکنون تسهیلات و پاداش های نقدی قابل توجهی را به مشتریان اعطا کرده است.