1- قیمت های ثابت را به قیمت های متغیر تغییر دهید: هزینه های کسب و کار خود را ارزیابی کنید تا ببینید می توانید قیمت های ثابت خود را به قیمت های متنوع تغییر دهید. افزایش فروش امر بسیار مهمی است و این تغییر برای پیشرفت کارتان بسیار مفید خواهد بود.
2- روزانه جلساتی کوتاه تشکیل دهید: برقراری جلسات امری ضروری است که گاهی بسیار وقت گیر است. بنابراین جلسات مفیدی به مدت 10 دقیقه تشکیل دهید. در این زمان نکات به روز شده را به کارکنان خود توضیح دهید.
3- امور خود را اتوماتیکی کنید: اکثر کار های خود را از قبیل ارسال رسید، ایمیل زدن و پیام دادن به مشتریانتان را اتوماتیکی کنید. این کار به شما کمک می کند تا از وقت خود بهتر استفاده کرده و انرژی خود را صرف فعالیت های سازنده کنید.
4- در آنِ واحد بر روی یک کار تمرکز کنید: شاید فکر کنید که زمانی که چندین کار را همزمان انجام می دهید، فرد سازنده تری هستید. درواقع چنین نیست. سعی کنید بر روی یک کار تمرکز کنید چرا که با تمرکز بیشتر بر روی یک کار، آن را سریع تر و دقیق تر انجام خواهید داد.
5- بر روی ابزار مدیریت- کار سرمایه گذاری کنید: حتی اگر هر فرد بر روی یک کار متمرکز شود، در واقع به طور همزمان چندین کار در حال انجام است. گاهی پیگیری پیشرفت کار مشکل است. سرمایه گذاری بر روی یک نرم افزار مناسب که به شما گزارشِ کار دهد، بسیار مفید خواهد بود.
6- از استراتژی های فروش هوشمندانه استفاده کنید: تجارت های کوچک تقریباً 54% فروش های آمریکا را تشکیل می دهند، اما رسیدن به نرخی ثابت کار آسانی نیست. راه ثابت و مشخصی برای افزایش فروش وجود ندارد. برای همین شما به چند استراتژی هوشمندانه نیاز دارید. انواع مختلف مشاغل، محل کار، صنعت و یا فضای بازار همگی از عوامل موثر در رشد کاری شما خواهند بود.
7- به زمان حال بیندیشید: خلأ ها و مشکلات رشد شغل خود را شناسایی کنید و وقت و انرژِی خود را برای حل این مشکلات صرف کنید.