مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم ارتقای نظام مشتری مداری در این بانک تأکید کرد و گفت: برنامه ویژه ای برای این منظور طراحی شده که به زودی اجرایی می شود.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در جمع رؤسای شعب مستقل و ممتاز تهران و استان های این بانک با اشاره به اینکه وصول مطالبات معوق و جذب منابع جدید و ارزان قیمت در اولویت بانک است، اظهار کرد: امسال افزایش سود، به صورت ویژه در دستور کار بانک ملی ایران است.
به گفته وی، بانک ملی ایران توجه ویژه ای به صدور ضمانت نامه ها خواهد داشت، چون این موضوع می تواند به خوبی منابع ارزان قیمت را به سمت بانک روانه کند.
وی در ادامه به لزوم خدمت رسانی متمایز به مشتریان ویژه بانک اشاره و خاطرنشان کرد: مشتریان ویژه لزوما مشتریان حقوقی بزرگ نیستند، بلکه مشتریان دارای سپرده های کلان، پیمانکارانی که از بانک ملی ایران ضمانت نامه می گیرند و شرکت های بزرگ خوش حساب باید مدنظر ما باشند.
حسین زاده با تأکید بر لزوم ارائه خدمات خاص و سریع به این مشتریان، گفت: باید افرادی به طور مشخص در شعب مشغول خدمت رسانی به این مشتریان باشند و حتی در ساعات غیر اداری نیز خدمات دهی به مشتریان ویژه نباید تعطیل شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران بر آموزش کارمندان شعب درباره خدمات رسانی به مشتریان ویژه تأکید و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت «بام» و سایر امکانات غیرحضوری برای خدمت رسانی به مشتریان ویژه باید در اولویت باشد.
وی با تأکید بر اینکه افزایش خدمت رسانی به مشتریان ویژه، یک طرح ملی است و همه شعب باید به عملیاتی کردن آن اهتمام کنند، اظهار کرد: آنچه امروز در نظام بانکی حرف اول را می زند، تمایز در ارائه خدمات است و بانک ملی ایران در این راستا حرکت خواهد کرد.