پیاده سازی نظام های نظارت و کنترل باعث ایجاد زنجیره ارزش نظارتی و هم افزایی در بیمه کوثر می شود.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر و اعلام سرپرست اداره نظارت تخصصی و مدیریت ریسک؛ وجود عملیات ها و فعالیت های متنوع، استعداد، خلاقیت و سلایق متفاوت کارکنان و نیز لایه های مختلف تصمیم گیری سازمانی و لزوم تفویض اختیار در هر مجموعه ای نیازمند نظارت صحیح بر پیشرفت برنامه و کنترل دقیق فعالیت های در حال انجام به منظور همسوکردن فرایندها با برنامه های از پیش تعیین شده است.
سعید نعمتی افزود: حضور هر مجموعه ای در عرصه رقابت به ویژه در حوزه ارایه خدمات به حساسیت نظارت صحیح و دقیق، شناسایی، ارزیابی و کنترل ریسک های داخلی و خارجی می افزاید.
وی با بیان اینکه هدف ما نظارت و کنترل هوشمند فعالیت های شرکت با رویکردی عملی و درچارچوب استاندارها و روش های علمی نظام های نظارت و کنترل در حوزه های مختلف است، گفت: علاوه بر کنترل ریسک های داخلی به مدیریت ریسک های اعتبار، رقابت و شهرت در شرکت نیز خواهیم پرداخت.
سرپرست اداره نظارت تخصصی و مدیریت ریسک با اشاره به اینکه در زمینه ریسک های عملیاتی به صورت تخصصی به امر نظارت و کنترل عملیات های بیمه گری شرکت در لایه های مختلف ستادی، اجرایی و شبکه فروش توجه ویژه داریم، خاطرنشان کرد: امید است با برقراری نظام های انگیزشی میزان رضایت مندی مشتریان را افزایش دهیم.
سعید نعمتی این اداره را حلقه اتصال بین حوزه های راهبردی و اجرایی شرکت برشمرد و تصریح کرد: چابک سازی بخش های اجرایی در ارایه خدمات بیمه ای، جلوگیری از بروز خطاهای عمدی و غیرعمدی و همچنین پیشگیری از ایجاد انحراف در برنامه های راهبردی شرکت و همچنین همگرایی بیشتر میان بخش های مختلف شرکت ازجمله برنامه های این اداره است.
وی از طراحی و پیاده سازی نرم افزار نظارت تخصصی جامع و هوشمند در آینده نزدیک خبرداد و گفت: این نرم افزار به گونه ای طراحی خواهد شد که اطلاعات لازم را از وضعیت فعالیت های بیمه ای شرکت در اختیار لایه های مختلف مدیریتی و براساس نیازهای آن ها قرار دهد و تحلیل های متعدد و متنوعی را برای سطوح مختلف شرکت ارایه کند.