دوشنبه, ۷ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Mon, 28 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس صدرا

شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان درسال ۱۳۷۸ به منظور فعالیت درحوزه آی تی تاسیس گردید. این شرکت با انجام تعداد زیادی پروژه در زمینه سیستم کنفرانس ، وب کنفرانس ، تجهیزات سالن کنفرانس و همایش جزء معروف ترین شرکت های می باشد. صدرا ایرانیان با همکاری مهندسین با تجربه همواره در زمینه بروزآوری فناوری های محصولات داشته و تولید با کیفیت ترین کالا ها را همواره سرلوحه کارخود قرار داده است . در صورت نیاز به دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس با کارشناسان ما با شماره 051-37024 تماس حاصل کنید.

معرفی تجهیزات ویدئو کنفرانس

امروزه با توجه به این که مشغله کاری افراد رو به رشد شده است و ارتباطات بین المللی نیز در حال افزایش است ، به همین منظور داشتن تجهیزات ویدئو کنفرانس و ارتباطات تحت وب به امری واجب برای شرکت ها تبدیل شده است. در قدیم از تماس های ویدئویی جهت روابط شخصی استفاده می شد اما اکنون به جزء جدانشدنی در فناوری های روز دنیا تبدیل گشته اند و در سراسر جهان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. همچنین این فناوری در زمینه های آموزشی، برگزاری کلاس های غیر حضوری ، صدور مدرک و در زمینه های پزشکی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات اصلی ویدئو کنفرانس شامل : میکروفن کنفرانس ، دوربین کنفرانس و مانیتور می باشد که همچنین می توایند از سیستم ویدئو کنفرانس گروپ و یا سیستم یکپارچه وب کنفرانس استفاده کنید که برای سالن های کنفرانس با ظرفیت کمتر مناسب هستند.

تجهیزات ویدئو کنفرانس

دوربین کنفرانس

به همان اندازه که ارتباط چهره به چهره در روابط اهمیت دارد و موجب تاثیر گذاری بیشتر می شود . دوربین ویدئوکنفرانس نیز اهمیت دارد زیرا چهره اشخاص را پخش می کند و علاوه بر جلسات ویدئو کنفرانس در سالن های کنفرانس بزرگ جهت برگزاری جلسات حضوری با تعداد شرکت کنندگان بالا نیز بسیار کاربرد دارد. به همین منظور تهیه دوربین اتوترک با کیفیت بالا در برگزاری جلسات بسیار حائز اهمیت است. دوربین های کنفرانس دارای کیفیت بالاتر ، قابلیت چرخش خودکار ، قابلیت بزرگنمایی تا 10 الی 20 برابر می باشد ، دارای لنز واید جهت پوشش فضای بیشتر و کیفیت تصویر برداری و همچنین فیلم برداری بسیار عالی می باشد.

میکروفون کنفرانس گردن غازی

میکروفون کنفرانس ، مهمترین بخش سالن کنفرانس است زیرا بدون داشتن صدا برگزاری جلسات تقریبا غیر ممکن است و در هر دو نوع برگزاری جلسات به صورت حضوری و آنلاین بسیار مورد توجه قرار میگیرد . همچنین کیفیت تجهیزات صوتی تاثیر افزایش کیفیت جلسات دارد به همین منظور انتخاب میکروفون متناسب با سالن کنفرانس و دارا بودن فناوری های بروز در بهبود کیفیت و روند برگزاری جلسات بسیار موثر است. شرکت صدرا ایرانیان با سابقه درخشان در زمینه تجهیزات کنفرانس ، جزو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میکروفون رومیزی کنفرانس در ایران است و هم اکنون دارای خط تولید ۶ مدل میکروفون با قابلیت های متفاوت می باشد. این میکروفن های کنفرانس دارای قابلیت های حذف صدای محیط و نویزگیر ، ردیابی خودکار (Auto Tracking) ، رعایت حق تقدم سخنران و بلندگو داخلی می باشند. همچنین در برخی از مدل ها قابلیت رأی گیری و حضور غیاب نیز قرار داده شده که به وسیله آن بتوان فرآیند رأی گیری را در سریع ترین زمان ممکن در جلسات برگزار نمود. جهت دریافت قیمت میکروفون کنفرانس صدرا کافیست با شماره ۰۵۱۳۷۰۲۴ تماس حاصل فرمایید.

میکروفون کنفرانس گردن غازی

مانیتور تاشو

مانیتور های تاشو امروزه به دلیل طراحی زیبا و قابلیت نصب آسان و منعطف بودن ها امروزه بسیار مورد توجه تجهیز کنندگان سالن همایش و کنفرانس قرار گرفته است .مانیتور های تاشو صدرا دارا ظاهری شکیل و ابعاد باریک تر می باشد همچنین دارای قابلیت جمع شوندگی دارد تا در صورت نیاز فضای بیشتری را برای شرکت کنندگان ایجاد کنید. این مانیتور ها در 4 مدل MC88 , , MC422 , MC522 MC322 تولید میشود. و تا 90 درجه می توانید صفحه مانیتور را جمع کنید و می توانند به صورت تخت روی میز قرار بگیرند. این مانیتور ها در دو نوع با بدنه فلزی و پلاستیک فشرده تولید می شوند همچنین این مانیتور ها از پنل LED ، و ابعاد صفحه نمایش این مانیتور ها متفاوت هستند و از بلندگو داخلی و کیفیت تصویر FULL HD برخوردارند. جهت خرید و دریافت کاتالوگ محصولات با کارشناسان ما با شماره تماس ۰۵۱۳۷۰۲۴ تماس حاصل کنید.

سیستم ترجمه همزمان

سیستم های ترجمه همزمان در جلسات بین المملی بسیار کاربرد دارند و این سیستم ها موجب اثر گذاری بیشتر و تعاملات بیشتر در جلسات می شود زیرا دیگر نیازی به وقفه در جلسات ندارید و افراد با زبان های متفاوت نیز می توانند همزمان با جلسات پیش بروند و نحوه کار با این سیستم نیز بسیار آسان است و شخص شرکت کننده با استفاده از هدفون مخصوص متن سخنرانی جلسه را به صورت همزمان گوش می دهد.

ویدئو وال

ویدئو وال ها (VIDEO WALL) از اتصال چندین نمایشگر کوچک تشکیل می شوند و می تواند تصاویری در ابعاد دلخواه شما ایجاد کند . ویدئو وال ها محدودیت در کارکرد ندارند و قابلیت پخش تصاویر به صورت 24 ساعته را دارا هستند ، ویدیو وال ها در مقایسه با ویدئو پروژکتور به دلیل کیفیت تصاویر بالا ، قابلیت پخش تصاویر در محیط های روشن ، نمایش تصاویر در ابعاد دلخواه در سالن های کنفرانس و همایش بیشتر مورد توجه قرار می گیرند .

شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان مفتخر است با برند ایرانی صدرا در زمینه تولید تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس با بالاترین کیفیت، همچنین طراحی و تجهیز سالن های کنفرانس و همایش در خدمت شما عزیزان می باشد. کارشناسان ما در صدرا ایرانیان همواره در خدمت شما هستند و جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات کنفرانسی می توانید با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Lp4y0i4y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه