دوشنبه, ۷ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Mon, 28 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

آشنایی با اپلیکیشن روبیکا و قابلیت های جذاب آن

روبیکا را باید یک سوپر اپلیکیشن ایرانی با قابلیت های متنوع دانست. محدودیت دسترسی به اپلیکیشن های خارجی مانند اینستاگرام در کنار مواردی مانند راحتی استفاده و تنوع ویژگی ها سبب شده تا کاربران بسیاری از روبیکا استفاده کنند. قابلیت های خاص و جذاب این پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا و صاحبان آنلاین شاپ ها باعث شده تا آن ها هم به این پلتفرم علاقه مند شوند.

در این مطلب قصد داریم ابتدا در خصوص روبیکا و ویژگی های خاص و جذاب آن نکاتی را بیان کرده و سپس به اپ استار، استور معتبر برای دانلود نسخه آیفون روبیکا بپردازیم.

 

اپلیکیشن روبیکا چیست؟

روبیکا یک سوپر اپلیکیشن ایرانی است که کاربران در آن به سرویس های متنوعی مانند پیام رسان، شبکه اجتماعی و بسیاری موارد دیگر دسترسی دارند. در کنار این موارد وجود امکان مشاهده و دانلود فیلم ها و سریال های روز شبکه نمایش خانگی سبب شده تا بسیاری افراد به این پلتفرم علاقه مند شوند. این سوپر اپلیکیشن ایرانی فعالیت خود را در فروردین ۱۳۹۷ با هدف خلق تجربه ای بهتر و مناسب از زندگی دیجیتال برای جامعه ایرانیان آغاز کرد. 

 

امکانات متنوع روبیکا

کاربران در روبیکا می توانند به تنوع بالایی از امکانات مناسب، متنوع و جذاب دسترسی داشته باشند که برخی از آن ها در سرگرم شدن و گذراندن بهتر اوقات فراغت نقش دارد. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • گفت وگو با کاربران دیگر: امکان ارسال پیام به صورت متنی، صوتی و تصویری برای کاربران دیگر در این پلتفرم وجود دارد.
  • پادکست ها: وجود صدها پادکست با موضوعات متفاوت مانند علم، هنر، سلامت و ورزش باعث شده تا کاربران بتوانند با استفاده از این اپلیکیشن به پادکست های مورد علاقه خود گوش دهند.
  • ویدیوهای متنوع: تنوع بسیار بالایی از ویدیوهای متفاوت با موضوعاتی مانند طنز، موسیقی و آموزشی در این پلتفرم وجود دارد.
  • بازی های متفاوت: وجود بازی های متفاوت مانند تخته نرد، شطرنج، تیراندازی و بسیاری موارد دیگر در این پلتفرم سبب شده تا کاربران بتوانند در اوقات فراغت نیز از روبیکا برای سرگرم شدن استفاده کنند.
  • فروشگاه ها: خرید کالاهای متفاوتی مانند لباس، کتاب، تور و غذا در روبیکا امکان پذیر است. همچنین می توان از تخفیف ها و پیشنهادات جذاب فروشندگان نیز بهره مند شد.
  • بررسی اخبار: در کانال های متفاوت روبیکا می توانید به سرعت از آخرین اخبار داخلی و بین المللی مطلع شوید.
  • دسترسی به شبکه نمایش خانگی: امکان مشاهده جدیدترین فیلم ها و سریال های منتشر شده در شبکه نمایش خانگی در روبیکا یکی از امکانات بسیار جذاب این اپلیکیشن محسوب می شود.
  • امکان خرید شارژ و بسته اینترنت: در روبیکا امکان خرید شارژ و بسته اینترنت نیز وجود دارد.

 

دانلود روبیکا برای آیفون از اپ استار

 

 

معرفی قابلیت ها و ویژگی های خاص و جذاب روبیکا

در کنار امکانات و موارد گفته شده، قابلیت ها و ویژگی های خاصی در روبیکا وجود دارند که باعث شده این پلتفرم مورد توجه تولیدکنندگان محتوا و صاحبان آنلاین شاپ ها قرار گیرد. در ادامه با دو ویژگی خاص و بسیار جذاب روبیکا بیشتر آشنا خواهید شد.

 

اپ استار، نسل جدید اپ استور

 

1- کسب درآمد از روبیکا

یکی از ویژگی های روبیکا که باعث شده این پلتفرم برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، امکان کسب درآمد از آن است. کاربران می توانند با راه اندازی یک کانال جذاب و قرار دادن محتواهای مناسب در آن، دنبال کنندگان بسیاری جذب کنند. روبیکا بر اساس حجم اینترنتی که این کاربران صرف بررسی محتوای کانال شما می کنند، به شما پول خواهد داد. البته تنها می دانیم که این درآمد بر اساس حجم اینترنت مصرفی است و عدد دقیقی برای این درآمد اعلام نشده است.

 

2- راه اندازی آنلاین شاپ

راه اندازی آنلاین شاپ را باید یکی از مشاغلی دانست که در چند سال اخیر و مخصوصا پس از همه گیری ویروس کرونا بسیار محبوب شده است. یکی از ویژگی های روبیکا که مورد توجه این کاربران قرار گرفته، امکان ساخت آنلاین شاپ در آن است. به طور کلی کاربران می توانند به دو روش در روبیکا آنلاین شاپ راه اندازی کنند. این روش ها شامل موارد زیر می شوند.

  • ساخت یک پیج در روبینو و معرفی محصولات در قالب پست ها
  • ساخت یک کانال در روبیکا و معرفی محصولات در کانال

اما روبیکا برای ساده تر کردن مسیر پیشرفت آنلاین شاپ ها یک ویژگی دیگر به پلتفرم خود افزوده است. آنلاین شاپ هایی که از روش ساخت پیچ در روبینو استفاده کرده اند می توانند آنلاین شاپ خود را رسمی کنند تا بتوان آن ها را در بخش فروشگاه پلاس که فروشگاه های رسمی روبیکا در آن قرار دارند، اضافه شوند. البته برای اضافه شدن به فروشگاه پلاس باید پیج فروشگاهی شما حداقل ۵۰۰ دنبال کننده داشته باشد.

 

 

اپ استار، مرجع رسمی دانلود نسخه آیفون روبیکا

اپ استار در حقیقت جدیدترین نسل از استورهای سیستم عامل iOS است. در این استور دیگر برای انتشار برنامه ها از نیروی انسانی استفاده نمی شود، بلکه اسکریپت های کامپیوتری برنامه ها را به صورت لحظه ای و خودکار از اپ استور دانلود و سپس آن ها را در اپ استار منتشر می کنند. همین ویژگی باعث می شود تا بتوان از این استور به عنوان یکی از کامل ترین، به روزترین و سریع ترین استورهای آیفون یاد کرد. در این استور علاوه بر بسیاری از برنامه های خارجی، کاربران به برنامه های ایرانی مورد نیاز خود نیز دسترسی دارند. اپلیکیشن روبیکا یکی از برنامه هایی است که می توان از طریق اپ استار به راحتی دانلود و نصب کرد.

 

اپ استار، مرجع رسمی دانلود نسخه آیفون روبیکا

 

دانلود روبیکا برای آیفون از اپ استار

 

 

 

جمع بندی

روبیکا یک سوپر اپلیکیشن ایرانی با امکانات و قابلیت های متنوع است. در این اپلیکیشن علاوه بر دسترسی به پیام رسان و شبکه اجتماعی، امکانات دیگری نظیر خرید شارژ و بسته اینترنت، دسترسی به فیلم ها و سریال های روز شبکه نمایش خانگی و گوش کردن به پادکست وجود دارند. اما این موارد تمام امکانات موجود در روبیکا محسوب نمی شوند. امکان کسب درآمد با تولید محتوا و انتشار آن ها در کانال و راه اندازی آنلاین شاپ ها دو ویژگی خاص و جذاب روبیکا هستند که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند. همچنین توجه داشته باشید که باید از اپ استار به عنوان مرجع رسمی برای دانلود نسخه آیفون روبیکا یاد کرد. در این استور ایرانی می توانید به تمام برنامه ها و اپلیکیشن های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wGdGpHGp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه