دوشنبه, ۷ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Mon, 28 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: علیرغم افزایش 10 دلاری اونس جهانی قیمت طلا و سکه در معاملات امروز به دلیل کاهش نرخ ارز و آغاز حراج انبوه سکه در مرکز مبادله به شدت کاهش یافت به طوری که قیمت سکه در این لحظه 3 میلیون و 300 هزار تومان نسبت به روز پنج شنبه کاهشی شد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا،بانک مرکزی اعلام کرد: با تمهیدات صورت گرفته و در راستای مدیریت بازار از امروز شنبه عرضه یک میلیون سکه بهار آزادی در قطعات ربع، نیم و تمام توسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز می شود.

قیمت طلا و سکه در بازار کاهشی شد

معاملات حراج ‎سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران از امروز و در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه صورت می گیرد و عرضه سکه در این دوره انبوه خواهد بود ضمن اینکه فروش سکه ۱۴۰۳ نیز بزودی در این مرکز شروع خواهد شد.
متقاضیان انواع سکه ربع، نیم و تمام بهار آزادی به تاریخ ۱۴۰۳ نیز به زودی می توانند این سکه های جدید را از طریق معاملات حراج ‎مرکز مبادله دریافت کنند.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 3 میلیون و 300 هزار تومان کاهش،قیمت سکه طرح قدیم با دو میلیون تومان کاهش، قیمت نیم سکه با یک میلیون و 400 هزار تومان کاهش و قیمت ربع سکه با 900 هزار تومان کاهش قیمت سکه های بانک مرکزی با 500 هزار تومان کاهش ، هر گرم طلای 18عیار نیز با 190 هزار تومان کاهش نسبت به روز پنج شنبه در این لحظه داد و ستد می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1OVurBBT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه