شنبه, ۵ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 26 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از مهر، این شرکت به دنبال سرمایه گذاری روی شکوفایی استفاده شرکت ها از فناوری هوش مصنوعی مولد است.

مدل های هوش مصنوعی «گرانتی ۳.۰» (Grantie۳.۰) مانند دیگر اعضای خانواده هوش مصنوعی گرانتی این شرکت، منبع باز هستند به بیان دیگر روش فعالیت این شرکت با رقبای مایکروسافت که در ازای دسترسی به مدل هایشان از کاربران هزینه دریافت می کنند، متفاوت است.

عرضه جدیدترین نسخه های هوش مصنوعی آی بی ام برای کسب و کار ها

در مقابل «آی بی ام» یک ابزار پولی به نام Watsonx فراهم کرده و به فعال سازی مدل های مذکور داخل مراکز داده پس از شخصی سازی شان کمک می کند.

برخی نسخه مدل های جدید گرانتی از امروز برای استفاده تجاری در پلتفرم Watsonx فراهم هستند. مجموعه ای از این مدل ها نیز روی دسته ای از ابزارهای نرم افزاری انویدیا عرضه می شوند که به کسب و کار ها اجازه می دهند مدل های هوش مصنوعی را به کار گیرند.

مدل های جدید گرانتی با استفاده از واحدهای پردازش گرافیکی H۱۰۰ انویدیا آموزش دریافت کرده اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qLKC0eEb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه