شنبه, ۵ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 26 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز 2 آبان 1403 با شدت بیشتری نسبت به روز های گذشته کار خود را آغاز کرد. امروز در ابتدای دومین ماه پاییز اکثر محصولات مونتاژی و داخلی دچار تغییر قیمتی شده و نمودار آنها نوسانی شد.

به گزارش فرصت امرزو به نقل از شایانیوز، گفتنی است که با افزایش نرخ دلار و ورود آن به کانال جدید معاملاتی، اکثر محصولات به تبع آن با افزایش قیمت روبه رو شده اند. اما تعدادی از محصولات هم در مقابل شوک های ارزی مقاومت نشان دادند و روند نزولی به خود گرفتند یا تغییری نسبت به روز های گذشته پیدا نکردند.

شوک نرخ ارز به قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی طبق داده های اعلامی در تعدادی زیادی از محصولات با شیب مثبت روبه روست.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب جوان پسند ایران خودرو به  شمار می رود که جایگزین 206 برای ملت شده است و با تغییر 6 میلیونی از دیروز به قیمت 1/020/000/000 میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می شود.

شاهین G (سانروف) از  محصولات سایپا که از  نظر کیفیت بهبود پیدا کرده امروز با افزایش 4 میلیون تومانی به قیمت 734 میلیون تومان در بازار معامله و به فروش میرسد.

دنا پلاس توربو 6 سرعته(اتومات) از محبوب ترین های ایران خودرو با افت 1 میلیونی در محدوده 984 میلیون تومان در بازار ارزش گذاری و معامله شد. 

ساینا و کوییک S از خودروهایی که در یک رده  هستند و جایگزین پراید شده اند؛ ساینا S به قیمت 418/000/000 و کوییک S با افزایش 1 میلیونی قیمت 420/000/000 میلیون تومان به فروش میرسد.

قیمت خودرو های مونتاژی

بازار خودرو های مونتاژی در اکثر محصولات دستخوش تغییر شدند.

جک J4 از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور با افت یک میلیونی به قیمت 841 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود این خودرو که به علت اقتصادی بودن پر طرفدار است.

مکث کلوت اتوماتیک (تیپ 3) از محصولات مونتاژی در محدوده یک میلیارد و800 میلیون تومان قرار دارد.

لامری ایما محبوب با ظاهری مجلل و اسپرت در بازار بدون تغییر به قیمت 1/826 میلیارد تومان به فروش میرسد. 

دیگنیتی پرایم یکی از محصولات برجسته شرکت بهمن موتور است که با طراحی زیبا، امکانات لوکس و تکنولوژی های مدرن، به عنوان یک کراس اوور لوکس و مدرن وارد بازار شده استیاافزایش 10 میلیون تومانی به قیمت 1/760 میلیارد تومان در بازار معامله میگردد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lOYopSLh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیراز
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه