شنبه, ۵ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 26 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

چرخش قیمت خودرو در بازار

3 روز پیش ( 1403/8/1 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، پس از چند روز ثبات نسبی در بازار خودرو، قیمت برخی خودروها در معاملات امروز افزایشی شد.

رشد قیمت برخی از خودروها در بازار امروز در حالی رقم خورد که در روزهای اخیر شاهد ثبات نسبی در بازار خودرو بودیم، اما تداوم رشد نرخ دلار در کنار بازارهای موازی موجب شد تا خودروهای داخلی در کنار مونتاژی از حاشیه امن خود خارج شوند و امروز رشد قیمت را تجربه کنند، هرچند برخی همچنان به روند گذشته در بازار قیمت گذاری شدند.

چرخش قیمت خودرو در بازار

فعالان بازار معتقدند نوسان پی درپی دلار و رشد قابل توجه بازارهای موازی عمده دلیلی است که افزایش قیمت خودرو را می توان به آن نسبت داد.

بازار خودرو های مونتاژی در اکثر محصولات با تغییر قیمت روبه رو شد.

کی ام سی A5  یکی از سدان های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند نزولی را در پیش گرفته و با ریزش 15 میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و 515 میلیون تومان به فروش می رسد.

هونگچی H5 از دسته محصولات مونتاژی است که امروز در هر دو بازار داخلی و مونتاژی رکورددار افت قیمت شده و با کاهش 90 میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و 510 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

لاماری هیبرید یکی از انواع تیپ این خانواده امروز تعادل خود را از دست داده و با افت 20 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 300 میلیون تومان معامله می شود.

فیدلیتی (7 نفره) از محصولات لوکس بهمن موتور با افزایش 20 میلیون تومانی در کانال یک میلیارد و 810 میلیون تومان معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K24CN9qg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیراز
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه