شنبه, ۵ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 26 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

هزینه سفر به پاریس | راهنمای سفر پاریس بدون تور

پاریس یک شهر رویایی برای هر گردشگری از جمله گردشگران ایرانی است. این نقطه از دنیا، پر از کلیساهای زیبا، خیابان های سنگ فرش شده و کافه های شلوغ است. حضور در پاریس به قدری لذت بخش است که فکرش را هم نمی کنید. جای جای پاریس پر از چیزهای دیدنی است. این شهر، زادگاه آثار هنری و ادبی است و بهترین مقصد برای عاشقان هنر به شمار می رود. در این میان یک دغدغه وجود دارد و آن هم هزینه است. من با تور پاریس به این سفر رفته ام. اما در این مطلب قصد دارم در مورد هزینه سفر به پاریس بدون تور با شما صحبت کنم.

با توجه به اینکه فرانسه یک کشور پیشرفته اروپایی است، قطعا هزینه رفتن به آن کم نیست. پس در همین ابتدا لازم است بدانید اگر شور رفتن به فرانسه را دارید بایستی یک پول خوب برای خرج کردن در این کشور کنار بگذارید. با اطلاع از هزینه هایی که پیش روی دارید می توانید پول خود را مدیریت کنید. ما در اینجا تمام این هزینه ها را بررسی می کنیم تا راهنمای شما برای سفر پاریس بدون تور باشیم.

سفر پاریس بدون تور

برای سفر به پاریس بدون تور باید هزینه های مربوط به موارد مختلفی از جمله اقامت، غذا، تفریح، حمل و نقل و... را بدانید. تنها در این صورت است که می توانید پول خود را مدیریت کنید و هزینه های اضافی را کاهش دهید. هر چند صرف برخی هزینه ها غیرقابل اجتناب است.

سفر پاریس بدون تور

هزینه اقامت در پاریس

یکی از مهم ترین موارد در سفر به پاریس که هزینه زیادی دارد اقامت است. اقامت حتی از غذا و دیدن از جاذبه های پاریس هم مهم تر است. زیرا می توان به غذاهای ارزان و دیدن از جاذبه های رایگان اکتفا کرد. اما در هر جایی نمی توان اقامت کرد. گزینه های اقامتی بسیار مختلفی در پاریس پیش روی دارید.

از هتل های پنج ستاره فول امکانات گرفته تا هاستل هایی که یک دهم این هتل ها هزینه دارند در پاریس یافت می شوند. اگر هتل های لوکس را انتخاب کنید، به ازای هر لحظه حضور در هتل باید پول بپردازید. هزینه ای که پرداخت می کنید تنها مربوط به امکانات و خدمات هتل نمی شود؛ بلکه بابت تک تک ستاره ها و سابقه درخشان هتل نیز باید هزینه کنید.

در کنار این هتل های گران قیمت، می توانید در هتل های چهار ستاره، سه ستاره و یا هاستل اقامت داشته باشید. برای تعیین هزینه سفر به پاریس لازم است بدانید هزینه یک شب اقامت در هتل پنج ستاره فرانسه از ۱۵۰ یورور شروع می شود و تا ۸۰۰ یورو هم بالا می رود. این در حالی است که هزینه یک شب اقامت در هتل های چهار ستاره و سه ستاره بین ۷۰ تا ۲۰۰ یورو است. فرانسه، هتل های ارزان تری هم دارد که هزینه یک شب اقامت در آنها حداقل ۵۰ یورو است. آخرین و ارزان ترین گزینه برای رساندن شب به صبح در فرانسه، هاستل هایی است که حداقل ۱۵ یورو هزینه دارد.

هزینه اقامت در پاریس

هزینه غذا در تور پاریس

زمانی که هزینه رفتن به پاریس را متحمل می شوید، باید طعم برخی غذاها و نوشیدنی ها را بدون توجه به قیمت آنها بچشید. از جمله این ها، ماکارون ها، کروسان ها، غذاهای سنتی و قهوه فرانسه هستند. غذا بخشی از فرهنگ هر منطقه است و سلیقه مزاجی اهالی آن منطقه را نشان می دهد.

اگر در فرانسه شکم گردی کنید، در پایان روز متوجه می شوید که هزینه زیادی بابت خوردن طعم های مختلف پرداخت کرده اید. اما بالاخره غذا هم جزئی از سفر است و حتما باید مبلغ کافی برای آن کنار بگذارید. با اطلاع از قیمت هر وعده و میان وعده در پاریس می توانید حساب هزینه های خود را داشته باشید. هر وعده صبحانه در فرانسه اگر در هتل میل شود ۱۰ تا ۲۰ یورو و اگر در کافه خورده شود ۳ تا ۸ یورو هزینه دارد. هر وعده ناهار یا شام در رستوران ۱۵ تا ۳۵ یورو و در اقامتگاه (توسط خودتان) حدود ۱۰ یورو تمام می شود. یک تکه کیک همراه یک فنجان قهوه حدود ۸ یورو و ساندویچ های آماده ۴ تا ۷ یورو قیمت دارند.

لازم است بدانید که هتل های چهار ستاره و سه ستاره معمولا وعده صبحانه را به صورت رایگان ارائه می دهند. برای تعیین هزینه سفر به پاریس باید از قوانین اقامتگاه خود مطلع باشید. زیرا اقامتگاه های مختلف قوانین متفاوتی در مورد سرو غذا دارند. مثلا هتل های لوکس، تمام وعده ها را سرو می کنند. اما هزینه هر وعده غذا در هتل، بسیار بیشتر از همان غذا در یک رستوران محلی است.

هزینه بازدید از جاهای دیدنی پاریس

حتما می دانید که برج ایفل بهترین و معروف ترین جاذبه دیدنی فرانسه است که خوشبختانه قدم زدن در اطراف آن هزینه ای ندارد. اما جایی مانند موزه لوور نیز نباید از چشم مخفی بماند. نقطه به نقطه این موزه دیدنی است. به طوری که به محض ورود، خیره در و دیوار آن می شوید و خود را در دنیای دیگری می بینید. پس طبیعی است که برای دیدن از آن باید هزینه کنید. قدم زدن در خیابان شانزلیزه و دیدن از مغازه های پاریس نیز جذابیت زیادی دارد. علاوه بر این، پاریس پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی است. قطعا در یک سفر چند روزه نمی توان از همه آنها دیدن کرد. اما با داشتن یک برنامه خوب می توان از جالب ترین جاذبه ها بازدید کرد و با همه آنها عکس گرفت.

علاوه بر برج ایفل، بازدید از پارک های پاریس، طاق پیروزی، کلیسای جامع نوتردام، کلیسای قلب مقدس و... مجانی است. تنها هزینه ای که برای بازدید از آنها باید پرداخت کنید زمان است. البته در سفری مانند پاریس که هزینه اقامت و غذا بسیار بالاست، زمان نیز بسیار باارزش است.

حال اگر اهل دیدن از موزه هستید و می خواهید بیشتر بناهای تاریخی و آثار باستانی پاریس را ببینید، می توانید پاس پاریس را تهیه کنید. با تهیه پاس پاریس می توانید به صورت نامحدود از موزه ها و دیگر بناها و حتی از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید. در تعیین هزینه سفر به پاریس، صعود به برج ایفل را نیز در نظر بگیرید. هزینه صعود به بالای برج ایفل ۱۰ یورو، صعود به بالای طاق پیروزی ۱۰ یورو، ورودی موزه پاریس حداقل ۱۵ یورو، ورودی کاخ ورسای حداقل ۱۸ یورو و ورودی دیزنی لند پاریس حداقل ۷۱ یورو است.

هزینه حمل و نقل در سفر پاریس

هزینه حمل و نقل در سفر پاریس

از دیگر مواردی که هزینه سفر شما را افزایش می دهد، هزینه حمل و نقل است. یکی از بهترین راه ها برای رفت و آمد در پاریس، مترو است. با تهیه بلیط مترو «T+» می توانید از تمام خطوط مترو، خطوط RER (منطقه ۱) و خطوط اتوبوس استفاده کنید. حال با تهیه پاس ویزیت پاریس امکان استفاده در یک، دو، سه یا پنج روز متوالی از هر وسیله نقلیه ای را دارید.

پاریس تاکسی هم دارد اما هزینه استفاده از آن بر حسب مسافت طی شده محاسبه می شود. پس گزینه گران قیمتی برای پاریس گردی محسوب می شود. در پاریس دوچرخه هم اجاره داده می شود. این گزینه برای ورزشکاران بسیار مناسب و لذت بخش است. هزینه یک بلیط مترو در پاریس ۲ یورو اما یک پک ده تایی ۱۴.۵ یورو است. بلیط اتوبوس، ۲ یورو و اجاره دوچرخه ۱.۷ یورو است.

سوالات متداول

بیشترین هزینه سفر به پاریس مربوط به چیست؟

بیشترین هزینه، مربوط به اقامت در پاریس است. مخصوصا اگر به هاستل اکتفا نکنید و بخواهید در هتل اقامت داشته باشید، مجبورید هزینه زیادی را برای این مورد کنار بگذارید.

تا چه حد می توان در هزینه مربوط به غذا در پاریس صرفه جویی کرد؟

خوردن غذا در پاریس علاوه بر نوع غذا، به مکان سرو غذا نیز بستگی دارد. پس اگر به دنبال غذای ارزان هستید بهتر است به جای رستوران هتل، از یک رستوران محلی استفاده کنید. با این حال حتما باید طعم برخی غذاها را بچشید.

آیا جاذبه های رایگان پاریس ارزش دیدن دارد؟

بله، این جاذبه ها، هزینه سفر به پاریس را تا حد زیادی کاهش می دهند. مهم ترین جاذبه پاریس همان برج ایفل معروف است که گرفتن یک عکس با آن ارزش رفتن به فرانسه را خواهد داشت. هر چند برای صعود به بالای چنین جاذبه ای باید بلیط تهیه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/z1JU7cgq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیراز
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه