شنبه, ۵ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 26 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز
کارشناس بازار خودرو:

تحولات سیاسی باعث جهش قیمت خودرو می شود

1 هفته پیش ( 1403/7/21 )
 

براساس گفته فیروز نادری، کارشناس بازار خودرو، قیمت ها در بازار خودرو یک مقدار افزایشی بوده، اما خرید و فروش چندانی وجود ندارد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، وی درباره بازار خودرو عنوان می کند: قیمت ها در بازار خودرو نباید جهش آنچنانی داشته باشد، چراکه تقاضا خیلی کمتر از سال های گذشته است و خریدها مانند قبل هیجانی نیست، منتها تحولات سیاسی باعث جهش قیمت خودرو می شود و خریدار در بازار زیاد نیست.

تحولات سیاسی باعث جهش قیمت خودرو می شود

وی متذکر می شود: اگر اتفاق سیاسی رخ ندهد، بازار خودرو آرام می شود و قیمت ها خود به خود پایین می آید، چون عرضه خودرو نسبت به تقاضا بییشتر شده و تقریبا جوابگوی تقاضا است؛ واردات خودرو به کشور شدت گرفته است، تعهد خودروسازان داخلی هم کم کم در حال تمام شدن است و مجدد پیش فروش می گذارند، این وضعیت باعث می شود بازار تقریبا ثبات پیدا کند.

نادری تصریح می کند: حاشیه سود خرید خودرو کم شده است و اشتیاقی برای خرید خودرو وجود ندارد. تقریبا از وضعیتی که خودرو برای حفظ سرمایه خریداری می شد خارج شده ایم، چون سود این کار کم شده است. سه سال پیش خیلی شور و اشتیاق این کار وجود داشت و تقاضا کاذب بود نه مصرفی، اما در حال حاضر دیگر اینطور نیست که خودرو را بخرند و بدون استفاده نگه دارند.

نادری تاکید می کند: ۷ ماه است که تقریبا سود خرید و فروش خودرو جزئی شده است و دیگر توجیه اقتصادی ندارد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BL0N61mJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیراز
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه