شنبه, ۵ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 26 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از صمت نیوز، قیمت خودرو در روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ با نوساناتی در اکثر محصولات آغاز شد. این تغییرات در بین محصولات به طور متفاوتی مشاهده می شود و دامنه آن از ۵۰۰ هزار تومان تا ۷۰ میلیون تومان متغیر است.

گفتنی است با افزایش نرخ دلار و ورود آن به کانال ۶۳ هزار تومانی و همچنین اتفاقات رخ داده، بازار خودرو تحت تاثیر آن از ابتدای هفته تا لحظه کنونی با نوسان روبه روست.

نوسان افزایشی قیمت خودرو ها در بازار

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی در اغلب محصولات طبق داده های اعلامی نوسانی گزارش می شوند.

سورن پلاس (XU7P) با حداکثر توان موتور ۹۸ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه توسط شرکت ایران خودرو تولید می شود که امروز با افت چهار میلیون تومانی به قیمت ۶۱۳ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پژو پارس TU5 از محصولات پرسر و صدای ایران خودرو محسوب می شود که از ابتدای معاملات امروز ده میلیون تومان گران تر شده و به مرز ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

تارا اتوماتیک V4 با مدل ۱۴۰۳ بر خلاف انواع مختلف آن ریزش پنج میلیون تومانی را تجربه کرده و به قیمت ۹۷۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده بالای شرکت سایپا محسوب می شود که با افت چهار میلیون تومانی در محدوده ۷۲۹ میلیون تومان قرار گرفت.

قیمت خودرو های مونتاژی

بازار خودرو های مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شدند.

چانگان CS35 فول ۲۰۲۳ یکی از تیپ های خانواده چانگان که ۳۵ میلیون تومان ارزان تر شده و به قیمت یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.

تیگو ۸ پرومکس (IE) از دسته محصولات لوکس مدیران خودرو از ابتدای معاملات امروز نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون تومان ارزان تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

هونگچی H5 در دسته محصولات مونتاژی بهمن موتور امروز رکورددار افت قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی شده است خودروی مذکور با افت ۷۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lEYgn0k6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکخرید آیفون 15 پرو مکسبهترین وکیل شیراز
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه