پنجشنبه, ۱۲ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Thu, 3 Oct(10) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۳ با توجه به تنش های منطقه ای افزایشی گزارش می شود. البته با وجود این جریان تعدادی از محصولات با عقبگرد قیمتی و تعداد اندکی به انتظار نشسته و از حرکت ایستاند.

گفتنی است که با افزایش نرخ دلار و وارد شدن آن به کانال ۶۱ هزار تومانی به تبعیت از آن اغلب محصولات صعودی گزارش می شوند.

شیب افزایشی قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی در تمامی محصولات شیب مثبت را تجربه کردند.

دنا پلاس (۶ سرعته) رکورددار افت قیمت در بازار داخلی شده و با ریزش ۹۲ میلیون تومانی به قیمت ۸۰۶ میلیون تومان معامله می شد.

پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می شود که امروز با رشد ۱۱ میلیون تومان به نرخ ۷۸۶ میلیون تومان در بازار ارزش گذاری شد.

خودروی سهند S که به تازگی راهی بازار داخلی شده است امروز پنج میلیون تومان گران تر شده و به قیمت ۴۹۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

شاهین G (سانروف) مدل ۱۴۰۳ و انواع مختلف این خودرو با رشد قیمت مواجه شده اند. خودروی مذکور در شمار محصولات رده بالای این شرکت با رشد ۱۲ میلیون تومانی به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان معامله می شود.

قیمت خودرو های مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی در اغلب محصولات دچار نوسان شدند.

چانگان CS55 مدل ۲۰۲۳ یکی از تیپ های مختلف خانواده چانگان که توسط شرکت سایپا عرضه می شود با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.

کی ام سی T9 که رده ای بالاتر از کی ام سی T8 قرار گرفته که نسبت به روز گذشته ۱۳ میلیون تومان گران تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

لاماری ایما در دسته خودروهای مونتاژی امروز با صعود ۲۵ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uNaZbz7s
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسگیفت کارت استیم اوکراینتالار ختم
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه