یکشنبه, ۸ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Sun, 29 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته دچار لرزه های شدیدی شد به طوری که قیمت اکثرخودرو ها بین ۵ تا ۴۰ میلیون تومان گران شدند؛ دراین میان دلالان و حتی مراکز عاملیت فروش ایران خودرو و سایپا به گرانی ها دامن زده و بدون آنکه قیمت دلار تغییر چندانی داشته باشد اقدام به فروش بالاتر محصولات داخلی و خارجی خارج از مصوبه قانونی کرده اند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تابناک، بازار خودرو تا هفته های گذشته با قرعه کشی های خودروسازان بزرگ به ویژه ایران خودرو، خبر آزادسازی واردات خودرو، کاهش ۲ تا ۳ هزار تومانی نرخ دلار و معرفی کابینه دولت جدید باعث شد تا میزان نقدینگی موجود در بازار تا حد زیادی جمع آوری شده و شاهد ریزش قیمت ها در بازار خودرو بودیم، اما در پی تنش های سیاسی جدید، دلالان خودرو آستین بالا زده و از آب گل آلود ماهی گرفته و قیمت خودرو را در بازار بی آنکه تغییر چشمگیری در نرخ دلار رخ دهد، در عرض ۲۴ ساعت قیمت ها را بین ۵ تا ۴۰ میلیون تومان گران کردند .

نوسان افزایشی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار

رصد میدانی خبرنگار تابناک از نمایندگی های مختلف فروش ایران خودرو و سایپا نشان می دهد که قیمت ها در عرض ۲۴ ساعت برای اکثر خودرو های داخلی و مونتاژی بالا رفته است به طوری که قیمت تارا ۱۴۰۳، ۶ دنده ای که تا ۱۸ ساعت پیش۶۶۰ میلیون در سایت دیوار آگهی شده بود، امروز ۷۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود همچنین قیمت تارا اتوماتیک با ۸۳۰ میلیون تومان با افزایش چشمگیر ۴۰ میلیون تومانی در بازار امروز قیمت گذاری شد. 

قیمت ۲۰۷ صفر مدل ۱۴۰۳ به ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان رسید و نزدیک به ۳۰ میلیون تومان گران تر از دیروز در عاملیت های فروش مجاز سایپا و ایران خودرو عرضه می شود. 

همچنین قیمت دنا اتومات آپشنال در سایت دیوار، ۹۵۰ میلیون تومان آگهی شده است درحالی که قیمت همین خودرو در یکی از مراکز فروش و پخش ایران خودرو و سایپا با ۶۰ میلیون اختلاف قیمت با رقم ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان عرضه می شود. 

بررسی های بازار آزاد خودرو نشان می دهد، سورن پلاس نیز امروز روند صعودی را تجربه کرده و با رشد ۲۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۲۶ میلیون تومان تحویل متقاضی می شود همچنین پژو پارس امروز ۱۸ میلیون تومان گران شده و در محدوده ۶۹۳ میلیون تومان قرار گرفت.
 
کوییک اتوماتیک همانند سایر محصولات تعادل خود را از دست داده و به قیمت ۵۳۸ میلیون تومان معامله می شود و شاهین اتوماتیک G نیز با رشد ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۸۱۱ میلیون تومان رسید. 
 
خودرو های مونتاژی هم از قافله افزایش قیمت عقب نماندند به طوری که قیمت هایما S۷ رنگ سفید در بازار امروز ۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون و رنگ های دیگر این خودرو تا ۱ میلیارد و ۵۹۵ میلیون به فروش می رسد. 
 
قیمت آریزو ۶ جی تی مدل ۱۴۰۳، ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون قیمت گذاری شد. از سوی دیگر کی ام سی J۷ امروز با روند صعودی ۱۶ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون به فروش رسید و هیوندای اکسنت از محصولات لوکس کرمان موتور که به تازگی در مرز ۲ میلیارد مانده بود امروز با رشد۶۰ میلیون تومانی به نرخ ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ilvPHW2U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه