به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حالی دیروز به ایران خودرو رفت که به اعتقاد کارشناسان، عامل اصلی حضور وی در بزرگ ترین خودروساز ایران، رکود حاکم بر بازار خودرو کشور است.
دو سه ماهی می شود که رکودی سنگین بر سر بازار خودرو کشور سایه انداخته و از پس قهر مشتریان، خزانه خودروسازان آب رفته و انبارهایشان پر شده و به تبع آن تولیدشان نیز کاهش یافته است.
از آن سو، شکل گیری کمپین «خودرو نخرید» نیز قوز فروش خودروسازن کشور را بیش از پیش پایین آورد تا غول های جاده مخصوص با بحرانی جدید مواجه شوند.
مهم ترین خبری که دیروز به خودروسازن کشور داده شده، حذف قریب الوقوع شورای رقابت از پروسه قیمت گذاری خودرو است، شورایی که جاده مخصوصی ها دل خوشی از آن ندارند و کنار رفتنش به ظاهر آنها را خوشحال کرد.