یکشنبه, ۸ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Sun, 29 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

چطور در چند ثانیه چندین سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را بررسی کنیم؟

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که قبل از سفر در ذهن مسافران شکل می گیرد انتخاب بلیط هواپیما و رزرو هتل است. اگر بتوانید در وب سایت مناسبی خرید خود را انجام دهید، وب سایتی که در آن مجموعه ای از انواع بلیط هواپیما و هتل های مقصد مورد نظرتان را به شما نمایش می دهد و در کم تر از چند دقیقه امکانِ مقایسه­‌ی قیمت و ویژگی های هر بلیط یا هتل را برای شما فراهم می­کند، دغدغه کمتری بابت صرف وقت برای پیداکردن بلیط و هتل خود خواهید داشت و پول کمتری نیز برای سفر خود خرج می­کنید.

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید با وب سایتی آشنا شوید که این ویژگی ها را دارد.

یک لیست جامع از انواع بلیط هواپیما و هتل

اگر می خواهید در چند ثانیه انواعی از بلیط هواپیما و هتل را با یکدیگر مقایسه کنید، به وب سایتی نیاز دارید که به عنوان یک پلتفرم یا بازارگاه آنلاین عمل می کند. این وب سایت با کمک موتور جستجوی هوشمندی که دارد در میان چند ده وب سایت فروشِ بلیط و رزرو هتل می گردد و نتایج جستجو را در قالب یک لیست، در یک صفحه به شما نمایش می دهد.

این شیوه نمایش به شما کمک می کند تا بتوانید بدون سرزدن به تک تک وب سایت های فروش بلیط و هتل، قیمت و ویژگی های هر کدام از این اقلام سفر را با دیگری مقایسه کنید. این وب سایت با نام سفرمارکت شناخته می شود.

سفرمارکت ویژگی های منحصربه فرد دیگری نیز دارد که به شما کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در ادامه این ویژگی ها را بررسی می کنیم

انتخاب بر اساس قیمت و زمان

درست است که خرید از وب سایتی که مجموعه ای از بلیط های هواپیما یا هتل­های موردنظرتان را در یک صفحه به شما نمایش می دهد، برای صرفه جویی در وقت مناسب است؛ اما شاید مشاهده یک لیست طولانی خیلی هم برای صرفه جویی در وقت، به شما کمک نکند.

برای حل این مشکل در ابتدا لازم است که با ویژگی های بلیط موردنیازتان آشنا شوید. به طور مثال باید بدانید که چه عواملی بر روی قیمت یا کیفیت خدمات یک پرواز تأثیرگذار است. در ادامه نام این موارد را مشاهده می کنید:

  • شرکت هواپیمایی
  • تاریخ و روز پرواز
  • کلاس پروازی
  • کلاس نرخی
  • فاصله مبدأ تا مقصد سفر

خرید بلیط هواپیما

تمامی این عوامل یا باعث تغییر قیمت بلیط هواپیمای شما می شود یا بر روی کیفیت خدمات آن تأثیرگذار است.

وب سایتی که در بخش فیلترهای آن امکان تغییر این عوامل را داشته باشد، به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به سراغ پرواز­های زیر بروید:

  • لوکس ترین پرواز
  • ارزان ترین پرواز
  • پرواز چارتری لحظه آخری
  • پرواز سیستمی
  • پرواز ایرلاین های داخلی
  • پرواز ایرلاین های خارجی

بسته به بودجه، نیاز و وقتی که در اختیار دارید، می توانید هر کدام از این پروازها را با استفاده از بخش فیلترهای این وب سایت انتخاب و بلیت آن را خریداری کنید.

برای رزرو آنلاین هتل نیز وب سایتی برای شما مناسب است که بتوانید در بخش فیلترهای آن، تعداد ستاره های هتل و نوع اقامتگاه را در مقصد موردنظرتان پیدا و خریداری کنید.

با استفاده از این وب سایت هم می­توانید ارزان­ترین هتل را در سریع­ترین زمان ممکن پیدا کنید، هم هتل­های لوکسِ 5 ستاره مورد علاقه­ تان را.

همچنین می توانید با کلیک بر روی هر هتل، عکس، مشخصات، امکانات، خدمات، فاصله‌ی آن تا جاذبه ها و مراکز مهم شهر مورد نظرتان را ببینید.

خرید با اپلیکیشن

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث می شود در هنگام خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل در وقت خود صرفه جویی کنید، استفاده از گوشی تلفن همراهتان است. سفرمارکت اپلیکیشن با رابط کاربری جذابی را در اختیار شما قرار می­دهد تا به جای نشستن پشت لپ تاپ یا سیستم خود، به راحتی بتوانید با چند کلیک، در هر کجا که هستید، بلیط یا هتل خود را رزرو کنید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در اپلیکیشن سفرمارکت

انتخاب هتل بر اساس محل قرارگیری بر روی نقشه

یکی از امکانات مهمی که وجود آن در وب سایت های رزرو هتل به شما کمک می کند تا انتخاب بهترین داشته باشید و در نتیجه از اقامتتان در مقصد سفر بیشتر لذت ببرید، مشاهده محل قرارگیری انواع هتل­های آن مقصد بر روی نقشه است. بدین شکل به راحتی می توانید هتلی را انتخاب کنید که در نزدیکی جاذبه موردنظرتان قرار دارد.

استفاده از تقویم قیمتی

یکی از نکاتی که به شما کمک می کند تا بتوانید بلیط ارزان قیمت هواپیما را انتخاب کنید، توجه به تاریخ و روز خریدتان است. اگر زمان خریدتان را در روزهای خلوت سفر قرار دهید، به راحتی می توانید ارزان­ترین پروازهایی که به مقصد موردنظرتان مسافر می­برند را پیدا و خریداری کنید.

پیداکردن زمان های خلوت و شلوغ سفر یا زمان هایی که میزان تقاضا برای خرید بلیط هواپیما یک مقصد خاص افزایش یا کاهش پیدا می کند، کار چندان آسانی نیست. استفاده از بخش تقویم قیمتی وب سایت سفرمارکت این امکان را به شما می دهد تا با خیال راحت بتوانید قیمت بلیت موردنظر خود را در چند هفته تا یک ماه آینده مشاهده کنید.

در هر روز ارزان ترین قیمت، بر روی تقویم به نمایش درمی آید و روزهایی که با رنگ سبز نشان داده شده است، در مقایسه با روزهای قبلی و بعدی خود پایین ترین قیمت را دارند.

تا اینجای مقاله درباره مزایای یک وب سایت معتبر و خوب صحبت کردیم که با استفاده از آن بتوانید در سریع ترین زمان ممکن، حتی چند ثانیه، بلیط هواپیما یا هتل موردنظر خود را پیدا و خریداری کنید. اما اگر هزینه های بالای سفر توانِ خرید را از شما گرفته است و نمی توانید با بودجه ای که اکنون در اختیار دارید، به سفر موردعلاقه خود بروید، بهتر است که وب سایتی را انتخاب کنید که ویژگی زیر را دارد.

امکان خرید اقساطی

یکی از ویژگی های مهمی که به شما کمک می کند تا بتوانید با حداقل بودجه ­ی ممکنه، انواعی از بلیط هواپیما و هتل مورد علاقه خود را رزرو کنید، امکان خرید اقساطی است. شما با دریافت وام از پذیرنده های وام و استفاده از کیف پول خود در این وب سایت می توانید به سراغ بلیط هواپیما یا هتلی مورد نظر خود بروید. البته تنها می­توانید به سراغ اقلام سفری بروید که برای آن امکان پرداخت اعتباری فعال شده است.

جمع بندی

اگر در هنگام خرید اقلام سفر می خواهید کمترین میزان زمان ممکن را صرف کنید، از طرفی به دنبال ارزان ترین یا لوکس ترین بلیط یا هتل می گردید، به شما پیشنهاد می کنیم که به وب سایتی مراجعه کنید که در این مقاله معرفی کردیم. می توانید اپلیکیشن آن را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا در هرکجا که هستید، تنها با چند کلیک، یک لیستِ جامع از بلیط یا هتل مورد نظرتان را در یک صفحه ببینید و با اعمال فیلترهای مختلف، نتایج جستجو را محدود به علاقه، بودجه و زمانتان کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YGacrriT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه