جمعه, ۶ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Fri, 27 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز 29 شهریور 1403 تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد و در اغلب موارد، خودرو های داخلی، مونتاژی و وارداتی با همان نرخ های روز گذشته خرید و فروش می شوند.

در روزهای اخیر، عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد دولت چهاردهم در توییتی در صفحه شخصی خود ادعا کرد که گره کور واردات خودرو باز شده و دولت جدید قرار است به مبارزه با انحصارطلبی خودروسازان برود. این توییت تا حدودی احتمال تخصیص یک میلیارد دلار ارز برای واردات خودرو را بالا می برد که به معنی احتمال سرعت گرفتن واردات خودرو است.

قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی تغییر چندانی نسبت به روز گذشته نکرد

قیمت خودروهای داخلی

ساینا S دوگانه سوز یکی از معدود خودروهای با سوخت CNG در بازار محسوب می شود که از ابتدای امروز با 435 میلیون تومان به فروش می رسد.

شاهین G استاندارد دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می رود که نرخ 714 میلیون و 500 هزار تومانی در بازار دارد.

دنا پلاس 6 سرعته توربو یکی از پرقدرت ترین محصولات داخلی است که از صبح امروز در کانال 915میلیون تومانی معامله می شود.

تارا دنده ای V1 یکی از سدان های رده بالای ایران خودرو است که با نرخ 769 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

قیمت خودروهای خارجی

جک J4 آپشنال اقتصادی ترین محصول مونتاژی کرمان موتور است که از صبح امروز با نرخ 814 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فونیکس آریزو 6 پرو جزو سدان های رده بالای مونتاژی محسوب می شود که با آغاز روند معاملات، نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و 580 میلیون تومان معامله می شود.

هایما 8S جدیدترین کراس اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز با یک میلیارد و 830 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فیدلیتی پرستیژ پنج نفره یکی از جدیدترین محصولات گروه بهمن به شمار می رود که محبوبیت خوبی را در این مدت کوتاه کسب کرده است. این خودرو با قیمت دو میلیارد و 490 میلیون تومان به فروش می رسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/7lmGqEVc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه