جمعه, ۶ مهر(۷) ۱۴۰۳ / Fri, 27 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز چهارشنبه 28 شهریور 1403 اعلام شد. وضعیت معاملات در بازار خودرو کاهش یافته و روند قیمتی خودرو چندان تغییری پیدا نکرده و بازار در آخر هفته ملایم شده است.

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی امروز در اغلب محصولات ثابت گزارش می شود.

پژو پارس TU5 از خودروهای پرطرفدار ایران خودرو، از حرکت ایستاده و با همان نرخ 893 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی بدون تغییر خاصی باقی ماند

کوییک S دنده ای یکی از اقتصادی ترین محصولات بازار داخلی است که با همان نرخ  روز پیشین به بهای 414 میلیون تومان در بازار معامله می شود. البته خودروی مذکور در کمتر از یک ماه پنج میلیون تومان گران شده است.

سورن پلاس دوگانه سوز امروز بر خلاف اکثر محصولات با رشد سه میلیون تومان مواجه شده و به قیمت 720 میلیون تومان تحویل متقاضی می شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می شود که در محدوده 490 میلیون تومان باقی مانده و به فروش می رسد. خودروی مذکور طی 23 روز 53 میلیون تومان افت کرده است.

قیمت خودرو های مونتاژی

بازار خودرو های مونتاژی در اغلب محصولات با همان نرخ های پیشین معامله می شوند.

فونیکس FX از دسته محصولات مونتاژی مدیران خودروست که با افت قیمت مواجه شده و به قیمت دو میلیارد و 16 میلیون تومان به فروش می رسد.

کی ام سی J7 یکی از سدان های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و 565 میلیون تومان به فروش می رسد. البته نه تنها این محصول بلکه تمامی محصولات این شرکت ثابت گزارش می شوند.

اکستریم VX یکی از مدرن ترین محصولات مدیران خودرو محسوب می شود. این خودرو امروز با همان نرخ پشین چهار میلیارد و 450 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات لوکس شرکت بهمن موتور با افت سه میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و 517 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mfyoPd40
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه