سه شنبه, ۲۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 17 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

هنوز بیمه شخص ثالث نخریده اید و آن را تمدید نکرده اید؟ اشتباه بزرگی مرتکب شده اید. چرا خودتان را بیهوده در معرض دردسری بزرگ قرار می دهید؟ حالا که امکان خرید قسطی بیمه شخص ثالث هم برایتان فراهم و مسیر خرید هم بسیار سریع و ساده است، چرا درنگ می کنید؟ در ادامه، برایتان از امکان خرید آسان بیمه شخص ثالث از ازکی و البته تهیه آن به شکل قسطی می گوییم. با ما همراه باشید تا در کمال آرامش و بدون هیچ گونه چالشی، از روند خرید بیمه شخص ثالث اقساطی ازکی برایتان بگویم.

بیمه شخص ثالث را قسطی بخرید؛ بدون ضامن، چک، سفته

با خرید بیمه قسطی ازکی می توانید درصدی از مبلغ کل را در زمان عقد قرارداد بپردازید و باقی را در چند قسط پرداخت کنید. این روند نیازی به ارائه چک و سفته ندارد. سودی هم روی قیمت نهایی کشیده نمی شود. پس اگر چک ندارید، جای نگرانی نیست. اگر دغدغه پرداخت هزینه ها را در خرید بیمه شخص ثالث دارید، باید بدانید که ازکی در کنارتان است و نمی گذارد که دل نگرانی های مالی، مانع از رسیدن شما به ایمنی و آرامش در طول رانندگی شود.

از مزایای خرید قسطی از ازکی لذت ببرید؛ مسیری ساده، سریع و بهینه

خرید بیمه شخص ثالث از ازکی، روندی ساده و سریع دارد. با مراجعه به ازکی می توانید انواع بیمه از جمله بیمه های خودرو مانند بدنه یا شخص ثالث را از شرکت های مختلف تهیه کنید. در واقع، ازکی پلتفرم یا بستری اینترنتی برای تهیه انواع بیمه است و به شما اجازه می دهد که با مرور و مقایسه شرایط و قیمت شرکت های مختلف، بیمه مطلوبتان را از همان سامانه آنلاین بخرید. برای پرداخت هزینه هم نیازی به مراجعه به شعب شرکت های بیمه یا رفتن به بانک ندارید. کافی است، از راه درگاه های معتبر و امن آنلاین، اقدام به پرداخت هزینه کنید. این هزینه را هم که به شکل قسطی می پردازید و لازم نیست که در همان زمان عقد قرارداد، تمام مبلغ را پرداخت کنید. این مسیر ساده و سریع است و به شما کمک می کند که خیلی زود، بیمه نامه را در دسترس داشته باشید. اگر تا ساعت ۲۱ هر روز، اقدام به خرید کنید، بیمه نامه تا ساعت ۲۴ همان روز برایتان صادر می شود. اگر بعد از ساعت ۲۱ خرید کنید، صدور بیمه نامه به روز بعد موکول خواهد شد. امکان دسترسی به نسخه فیزیکی بیمه نامه با ارسال به نشانی اعلامی شما هم وجود دارد.

بیمه نامه تان را سریعاً در دست داشته باشید؛ صدور آنی و بی دردسر بیمه نامه

با بیمه قسطی ازکی خبری از محدودیت های مکانی و زمانی هم نیست. یعنی از هرجا که باشید و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید اقدام به ورود به فرایند خرید بیمه کنید. کافی است که مشخصات خودروی خود را وارد سیستم کنید تا فهرستی کامل از شرکت های بیمه مختلف را در اختیارتان قرار بدهد. مروری بر قوانین و شرایط هر شرکت، به شما در تصمیم گیری بهینه جهت خرید و انتخاب بیمه شخص ثالث مناسب کمک می کند. ازکی سامانه ای است که با بیمه گران مختلف همکاری می کند و کاربران پرشماری دارد. روندی که در این بستر، برای خرید انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث در نظر گرفته شده، بسیار ساده است و راه را برای خریدی مقرون به صرفه و بی دردسر باز می گذارد. اگر هنوز بیمه نخریده اید، حتماً این روش را به خاطر بسپارید.

در آخر

ازکی با امکان خرید قسطی با چک و بدون آن هم به مدیریت هزینه های خرید و تمدید بیمه شخص ثالث کمک زیادی کرده است. اگر هنوز بیمه ندارید، در رجوع به ازکی و بهره بردن از امکان سریع و ساده اش شک نکنید. 

بیمه شخص ثالث: الان بخر، از ماه بعد قسطی پرداخت کن!

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/H8aeZyfI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه