پنجشنبه, ۲۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Thu, 12 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از گسترش نیوز، با بررسی قیمت مدل های مختلف خودرو در بازار امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۳شاهد روندی آرام در بازار هستیم. البته این روند برای تمامی خودرو ها یکسان نیست و تعدادی از خودروهای داخلی و وارداتی با با افزایش و کاهش قیمت نیز رو به رو شده اند.

در بازار خودرو ایران شاهد تغییر قیمت حدودا ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومانی برای خودروهای داخلی و محصولات مونتاژی در بازار خودرو هستیم. خودروهای خودروسازان داخلی روند کاهشی داشته اند.

ارزان ترین خودرو داخلی نسبت به دیروز تغییر قیمت نداشته است کوییک اتوماتیک است  که با قیمت ۵۱۸ میلیون به  فروش می رود. همچنین گران ترین خودرو داخلی دنا پلاس توربو است که در بازار ایران با کاهش ۲۵ میلیون تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۹۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. 

کاهش 25 تا 50 میلیون تومانی قیمت خودرو های داخلی در بازار

سورن پلاس دوگانه سوز از گران ترین نوع خود، با کاهش دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به محدوده ۷۱۳ میلیون تومان رسیده است

پژو ۲۰۷ اتوماتیک از محصولات محبوب ایران خودرو به شمار می رود که در طول هفته روند کاهشی به خود گرفته بود و امروز نیز با افت پنج میلیون تومانی به قیمت ۸۵۰ میلیون تومان در بازار به فروش  می رسد.

ارزان ترین خودرو وارداتی که در این جدول بررسی شده است لاماری ایما می باشد  که با قیمت ۱میلیارد و ۸۳۰ میلیون به فروش رسید. همچنین گران ترین خودرو وارداتی اکستیرم VX است که در بازار ایران با قیمت ۴.۴۱۰میلیون تومان قیمت گذاری شده است. قیمت بازار محصولات وارداتی همانند بازار داخلی در تعداد زیادی از محصولات ثابت ماند.

فونیکس FX از محصولات نوسانی مدیران خودرو، از ابتدای معاملات امروز ۵۱۲ میلیون تومان گران تر شده و به قیمت دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

جک EJ۷ از محصولات مونتاژی کرمان موتور با افت ۲۵ میلیون تومانی تنها محصولی است که دستخوش تغییر شد این خودرو در حال حاضر به قیمت یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/u7yI9yrk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه